יש לא מעט בדיחות על כך שלאנשים נשואים אין חיי מין, בעיקר אם יש להם ילדים. אבל בפועל סביר להניח שזה יותר מורכב מזה, ושחיי המין של כל זוג הם שונים. יחד עם זאת, יש מקרים שבאמת מתאימים לקלישאה הזו, ומידי פעם אפשר לשמוע על אנשים נשואים שסקס הוא לא משהו שנמצא בלקסיקון שלהם. כך למשל חשף לאחרונה גבר בשנות ה-40 לחייו מבריטניה, שטען שלא קיים יחסי מין עם אשתו כבר שבע שנים.



הבעל המתוסכל פנה בעילום שם לאתר ההורים Netmums, בתקווה לקבל עצה בנוגע מצבו המאוד מאוד ביזארי. בפוסט שהעלה הוא כתב שהכיר את אשתו לפני 11 שנים ונולדו להם שני ילדים, "אבל מאז התחתנו לפני 7 שנים אנחנו לא קיימנו יחסי מין". בשל כך, לדבריו, הוא לא מצליח להחליט אם לעזוב אותה או להישאר למען ילדיהם.

לדבריו, רק לאחר שהתחתן גילה על אשתו פרט מאוד קריטי, שספק אם היה מתחתן איתה לו ידע זאת קודם: "לאישתי אין בכלל דחף מיני, ולי יש דחף מיני גבוה. היא הודתה בפני שהיא לא מעוניינת בסקס, ולדבריה היא אף פעם לא ממש נהנית מזה. זה חדש לי, כי כשרק הכרנו עשינו סקס וזה היה מדהים".

לא יודע אם לעזוב את הבית או להישאר בשביל הילדים. אילוסטרציה: אינגאימג
לא יודע אם לעזוב את הבית או להישאר בשביל הילדים. אילוסטרציה: אינגאימג

 

למרות שמדובר במצב מאוד לא פשוט, הוא טוען שהוא לא לוחץ על אשתו ומנסה לתמוך בה בכל דרך אפשרית ולהיות קשוב. לדעתו, חוסר העניין שלה בסקס נובע בגלל בטחון עצמי מאוד נמוך, לכן הוא משתדל תמיד להחמיא לה, להראות לה אהבה ולקנות לה מתנות. הוא אפילו דואג להיות זה שמבשל רוב הזמן כדי להראות שהוא בעל אוהב.
אבל לצד ההבנה הרבה שהוא מגלה כלפיה, הוא מודה שלאחרונה הוא מבין שהוא פשוט מבזבז את החיים שלו. "בזמן האחרון אני מרגיש שהחיים חולפים על פני, אבל אשתי טוענת שזו לא בעיה שלה", כתב. "היא לא רוצה שנלך לייעוץ זוגי או ללכת לרופא בטענה שהכול בסדר". הוא הודה שבשלב כלשהו אפילו הלך לרופא כדי לנסות להוריד את הדחף המיני שלו באמצעות תרופות, אבל ללא הועיל. הוא סיים את הפוסט כשהוא מבקש את עזרת הגולשים: "אז מה לעשות, לעזוב אותה ולסכן פגיעה בילדים או לסבול בשקט בידיעה שלעולם לא יהיו לי חיי מין?"

טוען שלאשתו אין דחף מיני ואילו לו יש דחף מיני גבוה. אילוסטרציה: פיקסאביי
טוען שלאשתו אין דחף מיני ואילו לו יש דחף מיני גבוה. אילוסטרציה: פיקסאביי

 
באופן מפתיע, רוב הגולשים הגיבו בצורה מתונה יחסית, כשהם מתייחסים לכל אחד מהצדדים בפרשה. רבים תהו אם אולי יש לאשתו איזושהי בעיה לא מאובחנת שיכולה להסביר את מצבה, כשאחד כתב: "אני תוהה אם אולי אשתך עברה לידה טראומטית או שהיא לוקחת גלולות". גולשת נוספת טענה שיש בעיה בגישה של אשתו, יהיה מצבה אשר יהיה: "יכול להיות שאשתך סובלת מדיכאון או סטרס או כל דבר אחר. אבל אם היא יודעת שזו בעיה כבר שבע שנים ולא מנסה לעשות משהו לגבי זה, זה מעלה את השאלה אם באמת אכפת לה מהנישואים שלכם".

מגיבה אחרת שהזדהתה יותר עם האישה כתבה: "אני ילדתי לאחרונה ולמרות שאנחנו מנסים לעשות סקס לפחות פעם בשבוע, אני מרגישה שמאז הלידה הדחף המיני שלי נמוך, זה לא היה המצב אף פעם לפני הלידה". למרות שלרבים זה לא נראה אפשרי, גולש אחד טען ש"נישואים בלי סקס יכולים לעבוד, בתנאי ששניכם מרוצים מזה. אבל זה ברור שאתה ממש לא מרוצה".

גבר אחר שחווה בעיה דומה מגיב אחר כתב מתוך הזדהות רבה: "זו הרגשה נוראית. אשתי, אם ילדי, חברתי טובה ביותר הפכה לשותפה שלי למיטה. אני שמח לדעת שאני לא היחיד שנמצא במצב הזה".