היישר מפאנל השופטים: אתר "מעריב־אונליין" מקיים לראשונה את מצעד המוזיקה השנתי הגדול - ואתם יכולים להצביע ולהשפיע. נוסף לקטגוריות הרגילות כמו זמר השנה, זמרת השנה, שיר השנה, הרכב השנה ופריצת השנה, המצעד השנתי כולל גם עוד שתי קטגוריות מיוחדות - מי שופט הריאליטי שעשה לכם את השנה? ואיזה דואט מיוחל הייתם רוצים לשמוע בשנה הבאה?



בקטגוריית האנשים שבוחרים את זמרי העתיד תוכלו למצוא את אסף אמדורסקי או עברי לידר, שנמצאים על תקן הקשוחים, אביב גפן שנלחם ראש בראש באייל גולן, יכול להיות שסטטיק ובן אל עשו לכם את זה או דווקא שירי מימון?



סטטיק ובן אל


צמד הפופ המצליח שהחל מעונתה הרביעית של התכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון" משמש כחלק מצוות השופטים הביא עמו גם השנה סוואג וסטייל ייחודי שכלל הומור, לבוש צבעוני (למדי) ובדיחות אחד על השני (ועל שאר הצוות). כמו כן, לעיתים לאורך העונה, בייחוד במקרה של נטע ברזילי וה"לופר", נראה כי השניים מחליפים תפקידים בין מי שיהיה "השוטר הטוב" ומי "השוטר הרע".






אסף אמדורסקי


השופט הקשוח ביותר בתולדות "הכוכב הבא לאירוויזיון" מתגלה לעיתים כחסר רגשות בכל מה שנוגע למוזיקה ולשמיעה מוזיקלית, פדנט ופרפקציוניסט שדורש בדיוק את אותו הדבר מהמועמדים. למרות זאת, כשהוא שומע ביצוע טוב, הוא מתרגש, מזיל דמעה ומתגלה כאדם מפרגן ורגיש בצורה יוצאת דופן.






אייל גולן


מי שהתנסה כבר כשופט בתכניות ריאליטי ("אייל גולן קורא לך", "הכוכב הבא"), הגיע לתכנית ה"ראש בראש" שלו עם הנמסיס, אביב גפן בתכנית "אביב או אייל?", מוקף בחומות הגנה והתגלה כחריף, בוטה לעיתים, ובעיקר עומד על שלו ולא מוכן להתפשר. הוא אינו מגלה תמיד אמפטיה כלפי המתמודדים, אך יודע בדיוק כיצד הוא רוצה שהם יישמעו וכיצד לשכנע אותם להצטרף לקבוצתו.






אביב גפן


גפן אמור להיות ההיפך המוחלט מגולן, אך מתגלה בתכנית "אביב או אייל?" כבעל מכנה משותף אליו וכבעל חוש הומור מפותח, פה חסר רסן ופרובוקטיבי (שסיבך אותו לא פעם במהלך העונה), שאינו עושה חשבון לאף מתמודד. עם זאת, גם הוא, בדומה לגולן, יודע בדיוק מה הוא רוצה לשמוע ולהוציא מהמתמודדים ונחוש בדעתו להשיג זאת.




עברי לידר


על תקן השופט ה"קשוח" ב"אקס פקטור". לידר הוא רוב הזמן חסר סבלנות, חותך מהר את המתמודדים ולא נותן לאף זמר שמשעמם אותו כבר מתחילת השיר - להשלים את האודישן אלא ישר עוצר אותו. הוא ענייני ומנתק את הרגשות שלו כשמדובר בשיפוט אובייקטיבי. הילד הרע של הריאליטי המוזיקלי הישראלי.






שירי מימון


לאחרונה נודע כי עזבה את "אקס פקטור" לטובת "הכוכב הבא לאירוויזיון", אך בשנה האחרונה, כשעדיין שפטה ב"אקס פקטור" הצטיירה כאחת שהולכת "דוך", ישר ולעניין. היא לא תמיד סלחנית אך אם יש מתמודד שהיא מאמינה בפוטנציאל שבו - היא תבקש לתת לו צ'אנס נוסף ותדרוש ביצוע שיר נוסף.