עדות חדשה של עובדת לשעבר בסביבתו של מנכ"ל פוקס, הראל ויזל, אשר נגדו נטען כי הציע הצעות מיניות בוטות לשלוש נשים שעבדו תחתיו, נחשפה הערב (שלישי) בחדשות עשר, במסגרת תחקיר משותף של מהדורת החדשות ו"המקור". במסגרת זו טענה ד', שעבדה בסביבתו, כי המנכ"ל הכניס את ידיו למכנסיה והציע לה לבצע בו מין אוראלי.



"כל מה שקרה היה בשבילי ממש בושה, טראומה גדולה", סיפה  ד', שהוסיפה: "פעם אחת אני זוכרת שיצאתי מהשירותים והוא פתאום בא, דחף אותי לשירותים והדביק לי נשיקה. איך הגבתי? הייתי בשוק, רעדתי כולי. קיפאון מוחלט. בפעם אחרת אני יוצאת מאוחר בלילה לאוטו, ושוב הוא מגיח, מנשק אותי. שוב לא הגבתי. אהבתי את העבודה והייתי צריכה את הכסף. פעם נוספת, הייתי איתו בחו"ל. אנחנו יוצאים מאיזה מקום ויש עוד אנשים בסביבה, ואז הוא פתאום לוקח לי את היד ומכניס אותה לתוך המכנסיים שלו. זה היה מפחיד. קפאתי. ניסיתי אחרי זה לא להיות לידו. הייתי ממציאה תירוצים כדי שלא להיקלע לסביבה שלו".



"הייתה, למשל, פעם שהוא קרא לי למשרד שלו מוקדם בבוקר", היא הוסיפה. |פתאום הוא אומר לי - 'את רוצה למצוץ לי?'. זה היה כשאנחנו שותים קפה ואין שם אף אחד. זה היה הלם. לא הגבתי. איכשהו הצלחתי לצאת".



לפי הדיווח, ד' הסכימה להיבדק בפוליגרף. הבודק קובי רבין הפנה אליה שלוש שאלות:



א. האם לפני מספר שנים הראל ויזל שאל אותך במשרדו "בא לך למצוץ לי"?


ב. האם לפני מספר שנים בחו"ל הראל ויזל לקח את ידך והכניס אותה למכנסיו לאבר מינו?


ג. האם הראל ויזל במספר הזדמנויות נישק אותך והכניס את לשונו לפיך?



ד' ענתה לכל השאלות בחיוב, ורבין קבע כי היא דוברת אמת בכל השאלות. בתוך כך, במסגרת הדיווח הבהיר העיתונאי רביב דרוקר: "חשוב להסביר. אנחנו בכוונה לא נוקבים במועדים המדויקים שבהם התרחש כל אחד מהמקרים. זה נעשה לבקשת ד', כדי להקטין את הסיכוי לחשיפתה. עם זאת, אנחנו כן יכולים להגיד, שאם בשתי העדויות הקודמות אמרנו שהאירועים התרחשו לפני כעשר שנים, כאן – בחלק מהמקרים – מדובר בהרבה פחות".



מהראל ויזל נמסר בתגובה: "המקרים המתוארים על ידכם מסולפים מן היסוד. ערוץ 10 ממשיך למחזר חומרים. ולאור זאת, אין בכוונתי להמשיך ולספק חדשות לבקרים תגובות לחומרים ממוחזרים וליטול חלק בקמפיין זה". 



תגובת רשת פוקס: "בשל חשיבות הנושא ועדת הביקורת של החברה החליטה בתחילת השבוע לפתוח בהליך בדיקה יסודית ועל מינוי בודקת חיצונית כבר במהלך הימים הקרובים לבדיקת הטענות. אנו חוזרים ומדגישים כי הקבוצה פועלת בהתאם להוראות הדין ומפעילה מנגנונים בתוך החברה לצורך בירור וטיפול בנושאים אלה ובכללם קיומם של ממונה על מניעת הטרדה מינית בחברה וכן "מלשינון" המאפשר פניות ותלונות אנונימיות לכל אחד מעובדות ועובדי החברה".