רוב האנשים רואים בשכנים שלהם מטרד ואפשר להבין אותם, שכן יש להם נטייה לבקש תמיד סוכר או קפה, או לעשות הרבה רעש בלילה. אבל למרות כל זאת שווה לשמור איתם על יחסים טובים, שכן הם הראשונים לקרוא לעזרה כשהם חושבים שאחד השכנים נמצא בצרות.



זה בדיוק מה שקרה לאחרונה בסן פרנסיסקו, כששכנים מודאגים יצרו קשר עם המשטרה כשלא ראו את אחד הדיירים בשכונה במשך חודשיים. בזכות ערנותם, המשטרה גילתה שבית הדייר הפך לזירת פשע, ומצאה בתוך אקווריום בביתו גופת אדם ללא ראש וללא ידיים. בימים אלו, המשטרה המקומית מנסה לברר את זהות הגופה ולבדוק אם מדובר בדייר הנעדר.



שכניו של בריאן אג, 65, החלו לחשוד שמשהו אינו קשורה כששמו לב שהוא כבר לא יוצא לטיולים עם הכלב שלו ולא משקה את גינתו. אחד מהם, סקוט פרי, התקשר למשטרה וביקש מהם שיבואו לבדוק אם אג בסדר, כשלטענתו ראה שני גברים יוצאים ונכנסים לביתו וככל הנראה גרים בו. כשהשוטרים הגיעו לבית שבשכונת סאות' אוף מרקט, שני הגברים סיפרו שהם שומרים על ביתו של אג בזמן שהוא נופש באירופה. השוטרים קיבלו את הגרסה הזו ועזבו בלי לערוך חיפוש בבית. אבל שכניו של אג הכירו אותו היטב וידעו שהוא לא יוצא לחופשות. "זה מאוד לא סביר שהוא טס לחו"ל", סיפר פרי. "הוא אדם אקסצנטרי ומתבודד".



בריאן אג. צילום מסך דרך טוויטר
בריאן אג. צילום מסך דרך טוויטר



על פי דיווח של ה - "San Francisco Chronicle", המשטרה פתחה מאז בחקירה והכריזה על אג כנעדר, אך לא הצליחה למצוא פרטים נוספים. במשך כל הזמן הזה פרי, שהכיר את אג שנים רבות, הרגיש שמשהו לא בסדר והתעקש ששכנו לא נוהג פשוט להיעלם בלי לספר לאף אחד. כשראה יום אחד מחוץ לביתו של אג חברה לניקוי זירות פשע, התקשר שוב למשטרה במהרה. הוא סיפר ל- "San Francisco Chronicle" שראה את הגברים מנקים מחוץ לבית ובתוכו, הם השתמשו בהרבה אקונומיקה ואפילו צבעו את הדלת הקדמית. כשסיימו, נכנסו לרכב והסתלקו מהמקום.



כשהשוטרים הגיעו שוב לביתו של אג, הגברים כבר לא היו שם. הפעם השוטרים הם ערכו חיפוש בבית וגילו לחרדתם גופה בתוך האקווריום. על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, לא היה ניתן לזהות את הגופה ואפילו לא את מינה, מאחר שהייתה במצב ריקבון כל כך מתקדם. "זה פשוט מזעזע", סיפר פרי לאחר הגילוי. "היה אדם מת בתוך הבית כל הזמן הזה".