חברת "פוקס" הודיעה לבורסה לניירות ערך על מינוי בודקת חיצונית לטענות על הטרדות מיניות מצדו של מנכ"ל הקבוצה, הראל ויזל, זאת בעקבות התחקיר של חדשות עשר. בהודעה שנשלחה היום (רביעי) לבורסה לניירות ערך, נמסר כי "בהמשך לפרסומים בתקשורת בדבר טענות אנונימיות שהושמעו בקשר עם מנכ"ל החברה הנוגעות להפרות לכאורה של החוק למניעת הטרדה מינית ("החוק"), החליטה ועדת הביקורת בשל חשיבות הנושא על מינוי בודקת חיצונית בימים הקרובים לבחינת הטענות".

"יודגש כי החברה פועלת בהתאם להוראות החוק ומפעילה מנגנונים לצורך טיפול בנושאים אלו ובכללם קיומם של ממונה למניעת הטרדה מינית (לחילופין- ממונה כנדרש בחוק) וכן 'מלשינון' המאפשר פניות ותלונות אנונימיות לכל אחד מעובדות ועובדי החברה, וכן ללקוחותיה וספקיה". עוד נאמר בהודעה, כי "לצד האמור החברה, הנהלתה ואלפי עובדיה ממשיכים לפעול ולעבוד במסירות למען הצלחת החברה, והכל מתוך ראיית טובת החברה, משקיעיה, לקוחותיה ועובדיה". 

בתוך כך, הקבוצה ממשיכה לאבד גובה בבורסה, והמניה שלה ירדה היום בעוד כשמונה אחוזים. 
 


כזכור, בשבוע האחרון התפרסמו שורת עדויות של נשים שבאו במגע עם ויזל, וטענו כי הוא הטריד אותן מינית. אתמול פורסמה בחדשות עשר עדותה של ד', שעבדה בסביבתו, וטענה כי המנכ"ל הכניס את ידיו למכנסיה והציע לה לבצע בו מין אוראלי. 

"כל מה שקרה היה בשבילי ממש בושה, טראומה גדולה", סיפה  ד', שהוסיפה: "פעם אחת אני זוכרת שיצאתי מהשירותים והוא פתאום בא, דחף אותי לשירותים והדביק לי נשיקה. איך הגבתי? הייתי בשוק, רעדתי כולי. קיפאון מוחלט. בפעם אחרת אני יוצאת מאוחר בלילה לאוטו, ושוב הוא מגיח, מנשק אותי. שוב לא הגבתי. אהבתי את העבודה והייתי צריכה את הכסף. פעם נוספת, הייתי איתו בחו"ל. אנחנו יוצאים מאיזה מקום ויש עוד אנשים בסביבה, ואז הוא פתאום לוקח לי את היד ומכניס אותה לתוך המכנסיים שלו. זה היה מפחיד. קפאתי. ניסיתי אחרי זה לא להיות לידו. הייתי ממציאה תירוצים כדי שלא להיקלע לסביבה שלו".

"הייתה, למשל, פעם שהוא קרא לי למשרד שלו מוקדם בבוקר", היא הוסיפה. |פתאום הוא אומר לי - 'את רוצה למצוץ לי?'. זה היה כשאנחנו שותים קפה ואין שם אף אחד. זה היה הלם. לא הגבתי. איכשהו הצלחתי לצאת".