בדרך כלל, כשאנשים חשים קנאה הם חולמים על נקמה ומחפשים דרכים שבאמצעותן יגרמו למושא הקנאה שלהם לסבול. אמנם בסופו של דבר עבור רוב האנשים, זה נשאר בגדר פנטזיה בלבד, אך מדי פעם צצים כמה פסיכופתיים שמוציאים את התכניות שלהם אל הפועל. תוכל להעיד על כך נערה מדרום אפריקה, שחטפה בת כיתתה ושרפה אותה למוות, זאת לאחר שגילתה שהיא יוצאת עם האקס שלה.



על פי הדיון שנערך השבוע בבית המשפט, סינתיה בת ה-19 נעזרה בשלושה חברי כיתה נוספים, ביניהם חברה טובה שלה, כדי לממש את תכניתה המחרידה. חברתה של סינתיה, שרון, סיפרה במהלך עדותה שברגעיה האחרונים הנערה התחננה לרחמים בעודה עולה בלהבות, ושחזרה כמיטב יכולתה את המקרה שהתרחש ב-2015: "היא בקשה סליחה מסינתיה ואמרה שהיא מצטערת".

 
לדבריה, יום אחד לאחר שנגמרו הלימודים סינתיה לקחה אותה טרמפ, יחד עם הנערה בויטומלו דלימיני ושני בני כיתה נוספים. "היא אמרה לי שהיא רוצה לדבר על משהו עם דלמיני", הסבירה שרון. "כשהגענו לאזור מיוער היא עצרה את הרכב וגררה אותה החוצה בכוח. היא סתרה לה ושפכה עליה דלק". 

סינתיה ושרון בבית המשפט. צילום מסך דרך כלי התקשורת בדר"א
סינתיה ושרון בבית המשפט. צילום מסך דרך כלי התקשורת בדר"א


שרון ניסתה לרסן את סינתיה ללא הצלחה, ואז הבחינה באחד הנערים כשהוא מצלם את כל התקרית בסמארטפון שלו. "צעקתי עליו וביקשתי ממנו לעזור לשחרר את דלמיני. אבל פתאום שמעתי חבטה חזקה וכשהסתכלתי ראיתי אותה עולה בלהבות", אמרה. "גם הרגל של סינתיה עלתה באש והיא רצה אל אחד הנערים לבקש עזרה, בעוד דלמיני רצה בוערת לכיוון ההפוך".

בסרטון שהגיע לבית המשפט מהאירוע המצמרר ניתן לשמוע בבירור כמה מהמשתתפים צוחקים, בעוד הנערה עולה באש. בשל מעשיהם המזעזעים, כל הארבעה קיבלו עונש מאסר באשמת חטיפה ורצח. ביניהם, סינתיה, שלה היה את החלק הגדול ביותר ברצח, קיבלה את העונש הכבד ביותר של כ-18 שנות מאסר, בעוד ששרון קיבלה 14 שנות מאסר.