גל העזיבות בממשל טראמפ נמשך: ברקע החקירות המסתמנות נגדו, נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הודיע היום (רביעי) כי היועץ המשפטי של הבית הלבן יעזוב דון מקגאהן יעזוב את תפקידו בסתיו הקרוב. "מקגהאן יעזוב לאחר לאחר מינויו של השופט בראד קבאנו לבית המשפט העליון. עבדתי עם דון במשך זמן רב ואני מעריך מאוד את שירותו", כתב טראמפ בטוויטר.

מקגהאן יהיה דמות נוספת שעוזבת מתוך עשרות בכוורת של טראמפ שפרשו או פוטרו מאז תחילת כהונתו בינואר 2017. מקגהאן שיתף פעולה באופן הדוק עם התובע המיוחד בפרשת ההתערבות הרוסית בבחירות בארה"ב. 



מקגהאן נחשב לעד מפתח בפרשת ההתערבות הרוסית בנוגע לשאלת מעורבותו של טראמפ בהשפעה על החקירה ודיווחים על עזיבתו הצפויה של עורך הדין הבכיר פורסמו בחודשים האחרונים. למקגהאן ישנם קשרים בתוך הקהילה המשפטית של וושינגטון והוא מתפקד מזה זמן רב כאיש הקשר של טראמפ עם נציגי אכיפת החוק. 

כזכור, ביום שבת האחרון החריף העימות של טראמפ עם רשויות אכיפת החוק כשכתב בטוויטר כי שר המשפטים ג'ף סשנס לא מבין "מה קורה" במשרדו בנוגע לחקירת התובע המיוחד. "ג'ף סשנס אמר כי הוא לא ירשה לפוליטיקה להשפיע עליו אבל הוא לא מבין מה קורה מתחת לעמדת הפיקוד שלו", צייץ הנשיא. הוא הוסיף כי "רוברט מולר שנמצא בניגוד אינטרסים וכנופיית 17 הדמוקרטים הכועסים עושים מה שברצונם בעוד שמתעלמים מהשחיתות האמיתית. לא היה כל תיאום (עם רוסיה)". סשנס פסל עצמו בשנה שעברה מאחריות על חקירת קמפיין טראמפ.