טרגדיה בירח הדבש: ידידיה קלרמן, תושב נוף איילון כבן 25 וקצין בצה"ל לשעבר, ששהה בעיירה פאי בצפון תאילנד בירח דבש עם בת זוגו, נהרג הבוקר (חמישי) בתאונת דרכים קטלנית. ארגון זק"א יחד עם משרד החוץ ושליחי חב"ד במקום פועלים להבאת גופתו לישראל, הודעה נמסרה למשפחתו. אשתו של ידידיה, קסם, נפצעה באורח קל באירוע.


מתי גולדשטיין, מפקד היחידה הבינלאומית של זק"א, סיפר: "מדובר בתאונה קשה וקטלנית בעיר פאי בצפון תאילנד. הצעיר הישראלי צעד עם אשתו ברחוב ונהג רכב שיכור הגיע מולם במהירות ודרס אותם. הצעיר הישראלי נהרג במקום ואשתו נפצעה פציעות קלות. עוצמת ההתנגשות הייתה קשה וקטלנית ורופא מקומי שנכח בתאונה נאלץ לקבוע את מותו במקום".

צילום: פייסבוק



צילום: פייסבוק


יונתן קלרמן, אחיו של ידידיה, אמר לכאן: "הם התחתנו בינואר 2017, אבל דחו את ירח הדבש כי שניהם היו בקבע. הם טסו לחודשיים ואחרי חודש קרתה התאונה. אנחנו עדיין לא יודעים מתי הגופה תגיע לארץ"

בארגון זק״א, בו מתנדב אביו של ידידיה, אמרו לאחר המקרה: "משתתפים באבלו הכבד של המתנדב היקר בנימין קלרמן צוות נוף איילון, במותו הטראגי של בנו ידידיה ז״ל בתאונת הדרכים הקטלנית בתאילנד. במעשיכם הגדולים תנוחמו ולא תדעו עוד צער ומכאוב".

בתחילת חודש יולי, נהרג יגאל טישמן בתאונת האומגה בירח הדבש באי רואטן בהונדורס. רעייתו שיר נפצעה קשה בתאונה.



בחודש יוני, אזרח ישראלי בן 29 נהרג בתאונת דרכים קטלנית בין אוטובוס לאופנוע, שהתרחשה בכביש שבין קולו למנאלי בהודו. מספר שבועות לפני כן, אדווה בן דהאן מגבעתיים נהרגה בתאונת דרכים קשה שהתרחשה גם היא ליד העיר מנאלי, בה נפצעו ארבעה ישראלים נוספים.