כל מי שיצא לו אי פעם לנסוע ברכבת וודאי שם לב שמתרחשים בה דברים מאוד מוזרים, ולמרות שנראה שזה קורה רק בישראל, מסתבר שמדובר בתופעה בינלאומית. ברוסיה למשל, זוג שיכורים ניסו לאחרונה לעשות סקס על אחד הספסלים ברכבת התחתית מול המוני נוסעים. הם נאלצו לחדול ממעשיהם לאחר שקשיש אחד התעצבן עליהם והחליט להפריע להם באמצע.


בסרטון מהאירוע הביזארי, אפשר לראות את האישה כשהיא נשכבת על הגבר, ומתחילה לפתוח את מכנסיו, כאשר בהמשך השניים ממש עומדים להתחיל באקט. למרבה ההפתעה, רוב הנוסעים שישבו בקרון יחד איתם לא הוטרדו ממעשיהם או שפשוט העמידו פנים שהם לא מודעים למתרחש, ואחד מהם אפילו צילם אותם. 

אך לצערם הרב, קשיש שבדיוק הבחין במתרחש, קם ממושבו כדי לנזוף בהם ולדרוש מהם להפסיק. בסרטון הוא נראה כשהוא דוחף קלות את הצעירה וצועק עליה, וזו בתגובה צורחת עליו ומכה אותו. בשלב מסוים היא אפילו קמה ממקומה ומנסה לבעוט בקשיש, ללא הצלחה. 
 

 

באופן לא מפתיע הסרטון המוזר הפך מיד לוויראלי, וזכה לתגובות זועמות מצד הגולשים. רובם המוחלט הביע כעס רב על כך שהנוסעים לא טרחו להתערב ולעזור לקשיש המסכן, לאחר שהצעירה השתמשה כלפיו באלימות. "כל האנשים שם מפגרים", כתב אחד מהם. "הם רק ישבו שם והעמידו פנים שהם לא רואים מה קורה, ואפילו לא ניסו לעזור לקשיש". באשר לזוג השיכורים, לא ידוע בשלב זה אם המשטרה עצרה אותם או אם יש בכוונתה להעניש אותם.



זוג השיכורים מנסה לקיים יחסי מין ברכבת לעיני המוני נוסעים




לצערם, יש מישהו שלא שמח שהם לא שכרו פשוט חדר במלון והחליט להפסיק אותם




הצעירה השיכורה קמה ומנסה לבעוט בקשיש ללא הצלחה