יורם שפטל, שחזר לשדר לאחר שלושה שבועות, התייחס בפתיח של תוכניתו למצבו של נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, לאור שיתוף הפעולה של עורך דינו לשעבר מייקל כהן עם החוקר המיוחד, רוברט מילר. "אמנם הייתי בחו"ל, אבל לא הייתי מנותק מהעולם, להפך", אמר שפטל, "האזנתי הרבה לתחנות הטלוויזיה הבינלאומיות הראשיות, ומשם ראיתי את החגיגה של כל התקשורת העולמית הממוסדת והשיקרית, סביב אותו חלום תעתועים, שאוטוטו, הנה, הולכים להדיח את טראמפ, בגלל שעורך דינו, מיכאל כהן, עומד למסור מידע על תיאום בין מערכת הבחירות בין טראמפ לאנשי ממשל ארורים מרוסיה. ממש צהלה ושישו ושימחו".





שפטל המשיך ואמר כי "אני ניחשתי שבארץ הצהלה הייתה עוד יותר גדולה, ולמה? מסיבה מאוד פשוטה. היות ודונלד טראמפ, בניגוד לתחזיות האוויליות, לפרשנות השיקרית, לדברי ההבל הבזויים של הכנופיות התקשורתיות, לפיהן הוא לא ייבחר ואם הוא ייבחר הוא לא יקיים את ההבטחה שלו, ושהוא לא יעביר את השגרירות לירושלים, ולהכיר בה כבירת ישראל. ואחרי שהוא אמר שהוא יעשה את זה, חבורת האפסים אמרו שזה ייקח שנים, ושעד שזה יקרה, הוא לא יהיה נשיא. יש לזכור, שככל שמדינאי כלשהו הוא פרו ישראלי יותר, כך הוא אויב גדול יותר של התקשורת".



"היה ברור לי, במאת האחוזים, שזה מה שיקרה. החגיגה עלתה על כל החגיגות. כך היה לנו את ניצן הורוביץ, שהסביר מדי שבוע למה אין סיכוי בעולם שטראמפ ייבחר לנשיא, וכך כל התקשורת, ללא יוצא מן הכלל. כמה לעג והבל נשפך מכלי התקשורת השמאלניים בארה"ב, וכמובן אחיהם בישראל. אלה דיבורי הבל. אחת לאחת, הוא מקיים את כל הבטחות הבחירות שלו. בגלל זה הוא שנוא על ידי התקשורת הישראלית והבינלאומית. בגלל זה הם אהבו את אובמה, שנתן הכשר לאיראניים שבע שנים לפצצה גרעינית. משום שדונלד טראמפ הוא ההפך הגמור, באופן שלא יתואר, לכן היא כל כך שמחה ועלזה".



פרקליטו של כהן חזר בו מהאמירה של החוקר המושחת והמיוחד שמינו כדי לטרפד את הנשיאות של טראמפ, שכל מטרתה להוכיח שיתוף פעולה בין מסע הבחירות. אבל כמובן שהידיעה, במיוחד כאן בישראל, זכתה לדממה מוחלטת, למעט RT, הטלוויזיה שמשדרת באנגלית חדשות רוסיות של הקרמלין, ששידרה את זה".