הדיון בבקשת המשטרה להאריך בחצי שנה את הקפאת רכושם של בני הזוג איריס ושאול אלוביץ' שהתקיים היום (חמישי) בבית המשפט השלום בתל אביב הפך עד מהרה לדיון בחשדות העולות מתיק 4000 (תיק בזק-וואלה). במסגרת הדיון הודיע נציג המשטרה רפ"ק אורי קנר כי שרה נתניהו, רעיית ראש הממשלה, חשודה בקבלת שוחד במסגרת הפרשה. זאת, בהתייחס לשאלה שהעלתה פרקליטתה של איריס אלוביץ עו"ד מיכל רוזן עוזר.



הפרקליטה תהתה האם החשד הוא כי בתמורה, לכאורה, לסיקור אוהד לשרה נתניהו, תקבל בזק הטבות מראש הממשלה. בהמשך, התייחס קצין המשטרה להתפתחות בחקירת פרשת בזק-וואלה והבהיר כי ישנם עדיין גורמים שטרם נחקרו במשטרה בתיק זה, ולא נאספו עדיין כל העדויות.



הערב פורסם במהדורת "החדשות" כי גם יאיר נתניהו חשוד בקבלת שוחד בפרשה. בתגובה לפרסום נמסר מטעמה של משפחת נתניהו כי "גם על הכלבה קאיה מצאנו כתבה חיובית בוואלה. מזלה של קאיה שהלכה מהעולם לפני שהספיקו לצרף גם אותה למעגל החשודים בשוחד. אין גבול לאבסורד, ובכל מקרה, הסיקור לראש הממשלה נתניהו בוואלה היה ונשאר שלילי באופן קבוע".



כבר בסוף מרץ האחרון פורסם כי בסמוך לחקירתו במעונו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ברחוב בלפור בירושלים הגיעו לחקירה באזהרה במשרדי היאל"כ בלהב 433 בלוד, רעייתו של ראש הממשלה שרה נתניהו ובנם יאיר, שייחקרו גם הם על מעורבותם ועל חלקם בהקשר לאתר "וואלה". 
נזכיר כי במסגרת "עדות הניקיון" של עד המדינה חפץ, הוא מסר לחוקרים הקלטות שנבחנו על ידי היועמ"ש אביחי מנדלבליט, שלאחר מכן אישר את החתימה על הסכם עד המדינה. על פי הידוע, באותן הקלטות וכן במסרונים ובעדות שמסר חפץ לחוקרים, הוא חושף את מעורבותו של ראש הממשלה בכל הקשור למיזוג של בזק והן את מעורבותם של בני משפחת נתניהו בדרישות לקבל סיקור אוהד באתר "וואלה" כתמורה לכאורה על ההטבות המפליגות שהוביל ראש הממשלה במסגרת המיזוג של בזק. 

חשוב לציין כי בפרשה זאת נחקר רק לפני כשבוע ראש הממשלה בנימין נתניהו, במה שנראה כחקירתו האחרונה בפרשה. למרות זאת, הוא צפוי להיחקר פעם אחת נוספת לפחות בפרשות 1000 ו-2000.



בבית המשפט אמרה נציגת הפרקליטות עורכת דין ניצן וולקן כי חקירת פרשת 4000 מתרחשת בקצב מהיר, לשביעות רצון הפרקליטות, והוסיפה כי "תיק זה יעבור לידינו בחצי שנה הקרובה".