אחרי ההחלטה של הזמרת לנה דל ריי, לבטל את ההופעה המתוכננת שלה במסגרת פסטיבל "מטאור", סולן פינק פלויד לשעבר ופעיל ה-BDS רוג'ר ווטרס מסמן מטרה חדשה. זמר הרוק פנה היום (שבת) בחשבון הפייסבוק שלו אל אומן הג'אז קמסי וושינגטון, שאמור להופיע גם הוא בפסטיבל וקרא לו לבטל את הופעתו בישראל.



בהודעה שפרסם ווטרס, הוא ציין שהוא פנה אליו ואל צוותו מספר פעמים קודם לכן, אך לא נענה בתגובה. "הנחתי שזה יהיה מובן מאליו שתבטל (את ההופעה)", כתב הזמר הוותיק והוסיף, "אני אוהב את עבודתך, אני אוהב את יצירתך 'התמה של מלקולם'", תוך שהוא מדבר על היצירה שמתייחסת למלקולם X, ממנהיגי השחורים בארצות הברית, שתמך בנקיטת אלימות כדי להשיג את זכויותיהם.



"חזרתי לנאומו של X, היפרדות או מוות, משנת 1961", המשיך ווטרס ואמר, "ההתאמה שלו בנוגע לדיכוי אחינו ואחיותינו ב'פלסטין' ברורה לכל עין. אחרי שהופעתה של דל ריי בוטלה, אתה האומן המשמעותי היחיד בפסטיבל. בבקשה, אל תופיע בו. לעשות זאת תהיה בגידה בכל מי שאי פעם נלחם למען זכויות אדם או אזרח בכל מקום".





כזכור, לחצי ארגון ה-BDS על אמנים לבטל הופעותיהם בישראל נשאו אתמול פרי, כאשר כאמור, הזמרת דל ריי הודיעה על ביטול הופעתה במסגרת הפסטיבל. דל ריי, שזאת הפעם השנייה שהיא מבטלת הופעה בישראל, הסבירה כי היא לא הצליחה לקבוע הופעה בפני קהל פלסטיני בנוסף להופעה בפסטיבל ולכן החליטה לדחות את ההופעה המתוכננת. 

בפוסט שפרסמה בחשבון הטוויטר שלה, כתבה דל ריי: "מעריצי הישראלים והפלסטינים זכאים לאותו יחס. לצערי הרב, זה בלתי אפשרי לקיים את שני הביקורים, בהתחשב בהתראה הקצרה של הביקור שלי. לכן החלטתי לדחות את השתתפותי בפסטיבל מטאור, עד שאוכל לקיים הופעה גם לישראלים וגם לפלסטינים וכן גם למדינות נוספות באזור".