ההכנות לקראת עליית הריאליטי המוזיקלי הבא שינסה לכבוש את לבבות ואוזני הצופים בעיצומן. אחרי שנחשפו אבעת השופטים בתוכנית "THE FOUR" -המוזיקאים מוקי, דיקלה, גלעד כהנא ומארינה מקסימיליאן, ו"רביעיית הגמר" שפותחת את העונה - מיי פיינגולד, שרית אביטן, שיר לוי ויהונתן אבידני, היום (ראשון), אנחנו מגלים מי ינחה את הריאליטי המסקרן.



הזמרת, השחקנית ומנחת הטלוויזיה בת ה-33, אסתר רדא, נבחרה להגיש את ריאליטי המוזיקה החדש של "רשת 13". המוזיקאית שהנחתה בשנה האחרונה את התוכנית "מועדון תרבות" ב"כאן 11", מתחזקת גם קריירת משחק בתיאטרון, בטלוויזיה ובקולנוע שאף זיכתה אותה בפרסים ובשבחים.



אסתר רדא. צלם : שרבן לופו
אסתר רדא. צלם : שרבן לופו



הרעיון החדשני מאחורי "THE FOUR הוא בכך שמתחילת העונה לא קיים שלב האודישנים, כפי שמכירים אותו. "רביעיית הגמר" שנבחרה בקפידה על ידי צוות השופטים, מוצגת למעשה כבר בפרק הראשון של התוכנית.



בכל פרק, יגיעו מתמודדים חדשים שינסו את מזלם ויעברו אודישן מול השופטים, כאשר ההחלטה אם להכניס אותם ל"קרב" על הכניסה לרביעיית הגמר, חייבת להיעשות בהסכמה פה אחד על ידי צוות השופטים.





המתמודד בוחר מול מי מהנבחרת הוא נלחם, במטרה "להעיף" אותו הביתה, ולתפוס את מקומו ברביעייה שנבחרה. את המנצח ב"דו קרב", בין המתמודד הוותיק לחדש, יבחר הקהל וייתן לו כרטיס כניסה לרביעייה החדשה. השיא מגיע בפרק הגמר כאשר ארבעת הפיינליסטים נלחמים לראשונה ראש בראש אחד נגד השני על המקום הראשון.



את הגרסה האמריקאית מנחה סולנית להקת "THE BLACK EYED PEAS" פרגי, והשופטים הם פאף דדי (שון קומבס), די ג'יי חאלד ומייגן טריינור. בנוסף לארה"ב, שודרה התוכנית ברוסיה, ברומניה ובפרו.


"THE FOUR", דה פור.  יח"צ
"THE FOUR", דה פור. יח"צ


נבחרו לשמש כ"רביעייה" של הריאליטי המוזיקלי החדש. המוזיקאים שנבחרו על ידי השופטים ועל ידי צוות הליהוק המוזיקלי, הם זמרים מנוסים שמופיעים ברחבי הארץ, כאשר כל אחד מייצג סגנון אחר.