כחודש וחצי לאחר שחשבון הפייסבוק שלו הוסר בטענה כי האנונימיות שלו נוגדת את תנאי השימוש שלה, פנה אדם גולד לרשת החברתית וביקש את סיועה להפוך את חשבונו לעמוד ציבורי. מסתמן כי חשבונו של גולד יימחק לצמיתות אך במקומו ייפתח עמוד ציבורי הנושא את השם Adam Gold. הרשת החברתית הבהירה כי תסכים להעביר את כל החברים והעוקבים שצבר גולד לעמוד החדש. יש לציין כי גולד הוא זה שיזם את הפנייה המחודשת לפייסבוק בה הוא הבהיר כי הוא מסכים לקבל על עצמו את מדיניות החברה בנוגע לחשבונות אנונימיים.  
בחודשים האחרונים מנהל עורך דין פרטי העונה לשם איתי לשם מאבק נגד פייסבוק ומעלה טענות שונות ומשונות נגד גולד. לטענת לשם, החשבון מופעל על ידי צוות אנשים אשר הפעילו קנוניה אדירה שנועדה להשפיע על מערכת הבחירות לכנסת ה-21. לשם משוכנע כי מטרת "צוות גולד" היא להבטיח את ניצחון נתניהו בבחירות הבאות. במסגרת המאבק, לשם אף הגיש תביעה נגד פייסבוק ושולח מכתבים והתראות לגורמים שונים.  
 בעבר, לאחר חסימות שונות, התחכם גולד ומצא פתרון לבעייה האנונימיות שלו. הוא פנה לאשה אמריקאית בשם Sharon Horesh וביקש כי החשבון יועבר רשמית על שמה.  היא הסכימה, וכך נאלצה פייסבוק להחזיר את החשבון לחיים. אולם תוך זמן קצר וככל הנראה בעקבות תלונות, פייסבוק החליטה כי החשבון עדיין אנונימי ונוגד את מדיניות החשבון. כעת גולד יוכל לוותר על שירותי הפונדקאות האדיבים של חורש והעמוד ישוב להיקרא בשמו המקורי.


כזכור, לפני שבעה חודשים נחסם לראשונה חשבונו של גולד, והחסימה בוטלה רק בעקבות התערבותו של ח"כ אמיר אוחנה (הליכוד) שדרש הבהרות מפייסבוק. מהרשת החברתית אז נמסר לח"כ אוחנה כי החשבון נחסם בטעות וכי הם התנצלו בפני בעל החשבון על כך. אולם בהמשך החשבון חזר ונחסם לסירוגין. התברר כי בעקבות תלונות שהוגשו, החליטה פייסבוק להסיר את החשבון בטענה שהיות החשבון אנונימי מהווה הפרה של תנאי השימוש.

החסימות רק הגבירו את הסקרנות ואת האהדה לדבריו, ואושיות ימין רבות הציעו לגולד לפרסם את דבריו בטוויטר, ולמעריב נודע כי כמעט כל כלי התקשורת בישראל ניסו לשדלו לפרסם אצלם את דבריו במקום בחשבון הפייסבוק, אך סורבו על ידי "גולד".

מפייסבוק נמסר בתגובה: "כדי להבטיח את הביטחון בפייסבוק אנו דורשים מאנשים להשתמש בזהות האותנטית שלהם בעת יצירת פרופיל. אנחנו לא מאפשרים שימוש בזהות שרירותית, בדויה או בכינויים ואנו מסירים פרופילים שעושים שימוש במידע לא אותנטי כאשר אנו מודעים לכך. באופן זה אנו מבטיחים כי כל משתמש יודע מי האנשים שהוא איתם בקשר. לפני חודשים, נשלחו דרך הפלטפורמה הודעות לבעלים של הפרופיל "אדם גולד" וסיפקנו עבורו פרטים ברורים וספציפיים בעברית על איך להפוך את הפרופיל האישי לעמוד פייסבוק. 
 
"לא קיבלנו ממנו תשובה והוא לא נענה לבקשתנו לפעול על פי המדיניות שלנו. אתמול הוא פנה אלינו לכאורה באמצעות עיתונאי וביקש סיוע בפתיחת עמוד שיחליף את הפרופיל שהיה לו. כמו כל אדם אחר, כך גם בעל הפרופיל הפיקטיבי ״אדם גולד״ יכול לפתוח עמוד פייסבוק ובמידת הצורך גם לפנות למרכז העזרה של פייסבוק".