כתב אישום הוגש הבוקר (שלישי) נגד נתין סודן בגין אינוס יצאנית, איומים והפרעה לשוטר. האזרח הסודני, גאפר בן מוחמד אחמד יחיא, נאשם כי אנס את המתלוננת, איים עליה והפריע לשוטרים בשעת מילוי תפקידם. לפי כתב האישום, האיש פגש ביצאנית ב-24 באוגוסט בתחנה המרכזית הישנה בתל אביב וסיכם איתה כי תבוא לביתו ותקיים איתו יחסי מין מוגנים תמורת תשלום. אך במהלך קיום יחסי המין הסיר הנאשם את הקונדום מאיבר מינו שלא בהסכמת המתלוננת.



בתגובה הודיעה המתלוננת לנאשם כי היא מסרבת לקיים עמו יחסי מין וביקשה לעזוב את הדירה. בהמשך, הנאשם בעל את המתלוננת כשהוא ללא קונדום, שלא בהסכמתה תוך שהמתלוננת זועקת לעזרה. המתלוננת ביקשה מהנאשם שיחדל ממעשיו, ואמרה לו "אתה מכאיב לי", "אתה הורג אותי". למרות התנגדותה של המתלוננת, הנאשם הוסיף ובעל את המתלוננת, חנק אותה ואיים עליה באומרו: "אף אחד לא יעזור לך, אף אחד לא יעשה כלום, אני אזיין אותך עד 6 בבוקר ואני לא אשלם לך ואחרי זה אני ארצח אותך אם את תפתחי עליי".



בניסיון להיחלץ מידי הנאשם, בעטה המתלוננת בנאשם ונאבקה עמו. בתגובה אחז הנאשם בחוזקה בגרונה של המתלוננת ואיים עליה באומרו: "אם את תגידי משהו למישהו אני אהרוג אותך, אני אתפוס אותך ברחוב ואני אגמור אותך, את לא מכירה אותי, אני הסודני הכי מסוכן".


מתחם התחנה המרכזית הישנה בתל אביב. צילום: איתן, CC BY 3.0
מתחם התחנה המרכזית הישנה בתל אביב. צילום: איתן, CC BY 3.0

 
הנאשם חדל ממעשיו לאחר שהתדפקו שכנים על דלת הדירה, לשמע זעקות המתלוננת. הנאשם פתח את מנעול הדלת והתרה במתלוננת לבל תספר את שאירע למשטרה. בהמשך לאמור, עת הגיעו השוטרים לדירה על מנת להביא את הנאשם לחקירה, הזדהה הנאשם בכזב בשם "ג'וני", אמר שאין ברשותו מסמכים מזהים ומסר כתובת מגורים בדויה. כמו כן, כאשר התבקש הנאשם למסור את צרור המפתחות שלו, ניסה לחלץ את מפתח הדירה מהצרור במטרה למנוע את העברתו למשטרה וזאת על מנת להכשיל את השוטרים בעת מילוי תפקידם כחוק.
 
עו"ג אלעד רט שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את גאפר אחמד יחיא שמואשם באונס של אישה בזנות: "הנאשם מכחיש את כל האישומים וטוען כי מדובר בטעות בזיהוי. אנו נמצאים בתחילתו של ההליך המשפטי וטרם קיבלנו את חומרי החקירה. לאחר שנלמד את חומרי החקירה נגיב בבית המשפט".