אם אנחנו נכלאים לצרה אומרים שמי שתמיד יעמדו לצידינו הם בני המשפחה שלנו, בטוב וברע, באש ובמים. למרבה הצער, לפעמים בניסיון לעזור לנו הם מסבכים אותנו עוד יותר וגורמים ליותר נזק מאשר תועלת. אב מפלורידה למד זאת לאחרונה בדרך הקשה, כשניסה להגן על בתו בת ה-18 אך בסוף סיבך אותה עם הרשויות.

על פי משרד השריף של מחוז פאסקו, הכל החל כשהאבא, ויליאם לואיס פורטר שתה בירה עם חברו, דייויד בריידי, בפארק בעיר זפירהילס. בשלב כלשהו, פורטר בן ה-50 נעלב כשחשב שבריידי אמר משהו לא ראוי על בתו והשניים החלו להתקוטט. פורטר סיפר במהלך חקירתו במשטרה שבמהלך הריב בריידי שלף אקדח וכיוון אותו לעברו. הוא ניסה להגן על עצמו ונאבק בבריידי, וכשהצליח לקחת ממנו את האקדח ירה בחזהו.
לאחר מכן, פורטר גרר את הגופה הביתה וביקש מבתו, סלינה מארי, עזרה להיפטר ממנה. "אנחנו חייבים להחביא גופה", אמר לה והשניים העמיסו את הגופה על הרכב של פורטר, נסעו במשך 40 דקות והשליכו את הגופה לאגם. על פי דיווח של אתר החדשות המקומי WFTV, השניים נעצרו ומחכים עד לשימוע הראשון נגדם בבית המשפט. נכון לעכשיו, פורטר מואשם ברצח מדרגה שנייה, וסלינה מואשמת בסיוע לרצח. 
 
סלינה וויליאם פורטר. צילום: משרד השריף של מחוז פאסקו
סלינה וויליאם פורטר. צילום: משרד השריף של מחוז פאסקו