בתום פרק הגמר של "אביב או אייל", נבחרה המשתתפת מצדה איש ימיני ל"תגלית השנה", עם 37% מהקולות למאשאפ של ׳אנא בכוח׳ ו׳טיפת מזל׳ של זהבה בן, בעוד שבמקום השני סיימה טיגיסט הנוק עם 36% מהקולות לשיר ‘Let it be’. השתיים העפילו לגמר מהנבחרת של אייל גולן, בעוד שמהנבחרת של אביב גפן העפילו נעם בתן, שסיים במקום השלישי עם 27% מהקולות לשיר ׳הללויה׳, כשמוקדם יותר הוא ביצע את ׳יש לי סיכוי׳, ולינוי קנטור שהגיעה למקום האחרון


עם ‘The power of love’.



איש-ימיני, שזכתה במקום הראשון ובתואר "תגלית השנה" של התוכנית, תזכה בחוזה הקלטות, דואט ואירוח בהופעות של המנטור שלה, אייל גולן, והפקת קליפ מיוחד. מצדה אמרה לאחר זכייתה כי "ההרגשה מדהימה, זה עוד לא נקלט לי. לא חשבתי שזה הולך להיות שלי. החיים אחרי הזכייה יהיו חיים רגילים, חוזרים לקרקע".



המנטור שלה הוסיף: "אני שמח שמצדה ניצחה. כל מה שיש ביני לבין אביב זה נחמד ויפה, אבל בסוף יש פה זמרים ששרים. אני חושב שהזמרות שלי עשו דרך טובה יותר בתחרות הזו. הזמרים של אביב היו מצוינים. הייתה רמה די שווה בין המתמודדים, אבל מצדה הייתה טובה יותר מכולם. אני ואביב הגענו לתכנית הזו כדי לפתור מחלוקות בינינו, ועשינו את זה כי בסוף שרנו ביחד".