הרבה פעמים אנחנו שומעים על דברים מחרידים שקורים לאנשים בחוף הים, אבל אנחנו ממשיכים להגיע אליו במחשבה שלנו זה לא יקרה. זה כנראה גם מה שחשב גבר חסר מזל מבמחוז היינן, סין, שבסך רצה ליהנות מבילוי בחוף אך נדקר באיבר מינו בידי חתול ים כשנכנס למים. עדי ראיה סיפרו שראו את הגבר נכנס למים, ורץ החוצה כשהוא צורח מכאבים זמן קצר לאחר מכן.

רבים ממי ששהו במקום נחלצו לעזרתו והזעיקו את כוחות ההצלה, ואחרים כמובן תיעדו את המקרה והעלו אותו לרשתות החברתיות. בסרטון, הגבר האומלל נראה מתפתל בכאב על החוף, כשחתול הים (סטינגריי) עדיין מחובר בזנבו לאיבר המין שלו. אותה עת, סיפרו עדי ראיה, היצור הימי כבר היה מת, אבל זה לא הפריע לו להמשיך להכאיב לגבר האומלל. במשך כל הזמן הזה, הגבר האלמוני לא הצליח לעמוד על רגליו או לדבר מרוב כאב. לצערו הרב הוא נאלץ לסבול כך זמן מה, שכן השוטרים שהגיעו למקום לא ממש ידעו מה לעשות.
 
אלו הזעיקו את מכבי האש, אך הפלא ופלא, גם הם הודו שלא יצא להם להיתקל אי פעם במקרה כל כך ביזארי. לבסוף, כשהם פועלים תחת הנחיות רפואיות, הם חתכו את הזנב של היצור הימי המכאיב ושחררו את הגבר מייסוריו. אחד הכבאים סיפר לכלי התקשורת המקומיים שהם "פעלו לפי הנחיות של פרמדיקים". באשר לגבר, רק לאחר שנותק מחתול הים הצליח לקום והובהל על אלונקה להמשך טיפול בבית החולים.