אין אדם שלא מקנא כשהוא רואה את החבר או החברה הכי טובים שלו מבלים עם אחרים. אך למרות הקנאה, רובנו מצליחים להתמודד עם זה, בעיקר כי אנחנו יודעים שאנחנו עושים בדיוק את אותו הדבר. לצד זאת, מדי פעם שומעים על אנשים שלא צלחו את האתגר ובמהלך התקף קנאה נקמו בצורה מזעזעת.



כך בדיוק עשה וויין בוקסטון בן ה-46 מבריטניה, שדעתו נטרפה עליו כשחברו סטיבן סילי הלך לבקר חברים אחרים. השניים הכירו לפני שנים רבות והתגוררו יחד לסירוגין, ועד לתקרית האחרונה גם היו החברים הכי טובים. מערכת היחסים שלהם ירדה לטמיון בספטמבר 2017, כשסילי ביקר את בוקסטון בביתו ואז עלה לבקר חברים שגרו בקומה מעליו.



על פי דיווח של ה"בריסטול פוסט", בוקסטון הקנאי עלה להתעמת איתו והשניים החלו להתקוטט. לפתע, בוקסטון שלף סכין ופצע את סילי באיבר מינו, אצבעו, הצוואר שלו, ידו ובית השחי שלו. "סילי היה מוטל על הרצפה ובוקסטון מעליו", אמרה התובעת בתיק, אלן וויליאמס, השבוע, במהלך דיון בבית המשפט קראון קורט בריסטול. "הוא נלחם על חייו, וכשהתקשר למשטרה שם לב שנחתך בידו". סילי ציין שהוא היה בטוח שבוקסטון יהרוג אותו. 



בוקסטון יוצא מבית המשפט קראון קורט. צילום: בריסטול פוסט
בוקסטון יוצא מבית המשפט קראון קורט. צילום: בריסטול פוסט



למרבה המזל, הוא לא נזקק לפינוי לבית החולים, וטופל במקום בידי פרמדיקים. במקביל, בוקסטון נעצר, וכשהובהל לניידת אמר לכל הסובבים: "אתם תמותו, כולכם תמותו". עורך דינו של בוקסטון טען להגנתו שהוא סובל מאלכוהוליזם ובריאות נפשית ירודה, וכי בכלא לא יוכל להתמודד עם הטיפול הרב לו הוא זקוק. לצד זאת, בוקסטון הודה בגרימת נזק גופני חמור.
 
הטריק הזה כנראה עזר, שכן השופט, ג'יימס פאטריק, הטיל עליו רק תשעה חודשי מאסר על תנאי. כמו כן, הוא התחייב ללכת לגמילה וקיבל צו הרחקה מסילי למשך שנתיים. "סילי נותר מבועת ועם נזק גופני בגללך", אמר השופט לסיכום. "אתה לעומת זאת סובל מבעיות שאתה גרמתן להן בעצמך".