בפעם האחרונה: כמה שבועות אחרי עלייתה הפכה "האח הגדול" למובילת לוח השידורים בטלוויזיה המסחרית וגרפה את נתוני הצפייה הגבוהים ביותר כמעט ללא תחרות מהתוכניות האחרות, אך מאז שעלתה "נינג'ה ישראל" המצב השתנה. תוכנית הריאליטי האתגרי של אסי עזר ורותם סלע הצליחה לעורר עניין רב, לקבל אחוזי צפייה גבוהים, להציב תחרות לריאליטי הוותיק ואף לנצח אותו בחלק מהערבים. אמש כמה ימים אחרי ירידת התוכנית, ניסו עורכי "האח" לסחוט עוד כמה טיפות רייטינג מהעונה.



אמש שידרה "רשת 13" פרק סיכום של "האח הגדול", בו נפגשו הדיירים ב"סוויטה" בבית לשיחות סיכום. מולה, כבכל רביעי שידרה "קשת 12" פרק של נינג'ה ישראל.



נראה שאחרי ירידת המתח סביב הגמר, ב"רשת" לא הצליחו להחזיר את העניין לתוכנית ו"האח הגדול: נא להיפרד בהתאם" קיבלה נתון נמוך במיוחד של 8.9 אחוזים. תוכניתם של אסי עזר ורותם סלע מנגד, נהנתה מהתחרות החלשה וזכתה ל-20.2 אחוזים.



ישראל אוגלבו, "האח הגדול" . צלם: מיכה לובטון
ישראל אוגלבו, "האח הגדול" . צלם: מיכה לובטון



באותו הזמן, "פנים אמיתיות" עם אמנון לוי של ערוץ עשר, לעומת זאת, קיבלה 5.8 אחוזים, ו"כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם "אנחנו על המפית" שקיבלה 2.6 אחוזים.



ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 13.1 אחוזים ב"קשת 12" ו-8 ב"רשת 13", חדשות "ערוץ עשר" גרפו 6.8 אחוזים, ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 3.6 אחוזים.