לחימה במפלצות מיסטיות באמצעות הטלת כשפים ונשקים מיוחדים, השלמת קווסטים בעולם פתוח, עצום ומרהיב וקרבות אפיים יחד עם חברים ברשת., ההרחבה החדשה של משחק הפנטזיה רב־המשתתפים הפופולרי וורקרפט, warcraft battle for azeroth, מצליחה להוכיח למה מדובר באחד הכותרים האהובים של כל הזמנים.
כמו במשחקים הקודמים, העלילה חוזרת להתמקד במאבק המתמשך בין שתי סיעות מרכזיות: הורד (THE HORDE) והברית (THE ALLIANCE), שחוזרות להילחם זו בזו, לאחר שהאיום על הכוכב, שהוצג בהרחבה הקודמת "LEGION" בדמות הטיטן סרג'רס, הובס ונכלא.
מהר מאוד בתחילת המסע, מגלים שטרם כליאתו הספיק הטיטן הרשע לנעוץ חרב בליבה של הכוכב אזרות', שהחלה לדמם חומר בעל עוצמה שנקרא "אזרייט". הסיעות נלחמות על השליטה בחומר, אך במקביל המטרה היא להציל את כוכב הבית ממוות.

בפתיחת המשחק, ניתן לבחור סיעה ודמות שיכריעו את קו העלילה והצורה שבה המשחק משוחק. חשוב לציין כי תמיד ישנה האפשרות ליצור דמות חדשה (ולשמור גם על הישנה) וההבדלים בין לשחק בצד של ההורד או הברית, או כמכשף שמעדיף להילחם ממרחק, או לוחם מניף חרב שמסתער על המטרה, ישנו לחלוטין את צורת המשחק והחוויה שלכם.
העולם של וורקרפט הוא עצום ומרהיב, כל מחוז מאופיין בצורה שונה. הקווסטים עצמם מגוונים, החל מלאסוף בלונים עבור ילד, וכלה במלחמה במפלצת דבורה. בנוסף, יש את המודים המותאמים למשחקי רשת, כמו ירידה למבוכים ביחד עם קבוצה נוספת של שחקנים. ההרחבה לא שינתה הרבה במשחקיות, אך הוסיפה מספיק תכנים ועניין כדי להשאיר אותנו מול מסך המחשב לפחות עד 2020.
מפתחת: Blizzard Entertainment
פלטפורמה: PC