עכשיו זה רשמי: נייג׳ל האסלביינק חתם היום לארבע עונות בהפועל באר שבע, וצפוי לעמוד לרשותה כבר במחזור הקרוב, מול מ.ס. אשדוד בשבת (20:30, שידור ישיר בספורט4). החתמתו של החלוץ ההולנדי התעכבה מעט עד לסיום הבדיקות הרפואיות, והבוקר עם פענוח התוצאות ניתן האור הירוק. ההולנדי בן ה-28 היה כבר תקופה ארוכה על הכוונת של ברק בכר ונעשו מספר ניסיונות לצרף אותו מוקדם יותר.
דווקא במשחקים מול קבוצתו החדשה נייג׳ל הציג יכולת גבוהה ואף כבש נגדה מספר שערים. האחרון שבהם הובקע לפני שבועיים וכפה חלוקת נקודות בין עירוני קריית שמונה להפועל באר שבע. בבירת הנגב מקווים שהרכש החדש ימלא את החלל הריק שהותיר אחריו טוני וואקמה, ויסייע לאלופה להעלות הילוך אחרי פתיחת עונה מאכזבת. יחד איתו חתומים אצל אלונה ברקת עוד 4 זרים - ג׳ון אוגו, ז׳וליאן סטו, מיהאי קורהוט ומיגל ויטור, כשהאחרון משתקם מניתוח לשחזור הרצועה הצולבת ומתנועע במרחב שבין הקפאה להפשרה.
עד סגירת חלון ההעברות ייעשה מאמץ לצרף זר נוסף, כנראה בעמדת הבלם/קשר אחורי, וייתכן שתיבחן אפשרות לתגבר את עמדת המגן השמאלי. שמואל שיימן עבר לבית״ר ירושלים, אורן ביטון פצוע ולא ברור אם קורהוט כשיר ל-90 דקות. בנוסף, לאחר עזיבתו של דודו גורש שחתם אף הוא בקבוצה של משה חוגג, לא ברור מי ישמש כשוער המשנה של הקבוצה. כזכור, אריאל הרוש נפגע בברכו במשחק מול מכבי תל אביב ושוחרר ממסע הנבחרת לאלבניה וצפון אירלנד.