בוב וודוורד, העיתונאי ומחבר הספר "פחד - טראמפ בבית הלבן", סיפר היום (שני) בראיון ברשת NBC על התגובות לספרו החדש, והזהיר כי נשיא ארה"ב מהווה איום על הביטחון הלאומי. "חלק מהדברים שטראמפ עשה מסכנים את הביטחון הלאומי שלנו", קבע וודוורד, שהוסיף: "מעולם לא הייתה תקופה שבה הנשיא היה כל כך מנותק מהמציאות".



בראיון הטלוויזיוני הראשון שלו מאז פרסום הספר, סיפר עורך "הוושינגטון פוסט" על תקרית שבה התלונן הנשיא על הצבת כוחות אמריקאים בחצי האי הקוריאני, וציין כי צוותו של טראמפ הסביר לו כי מדובר באמצעי הגנתי.



"ג'יימס מאטיס אמר לו שאנחנו עושים את זה כדי למנוע את מלחמת העולם השלישית", טען וודוורד. "הרעיון הוא שמזכיר ההגנה צריך להגיד לנשיא שכל הפעולות הללו נועדו למנוע את האסון האולטימטיבי.. ומאטיס ממשיך ואומר שאם לא נשמור על התוכניות האלה, שהן מאוד סודיות, האופציה היחידה שתישאר לנו תהיה האופציה הגרעינית".



כמו כן, הסופר תיאר בשיחה את המעורבות הנרחבת של הבית הלבן בספרו, וסיפר כי בכירים העלו בפניו טענות על כך שהנשיא פרנואידי, וכי עוזריו סבורים שהוא חסר אונים.



כזכור, לאחרונה פורסם ב"ניו יורק טיימס" מאמר מטעם בכיר בבית הלבן, שביקש לשמור על אנונימיות, בו הצהיר כי ימשיך לפעול על מנת "לסכל את דחפיו המוטעים של הנשיא".



בתוך כך, המנהיג האמריקאי לא נותר אדיש לדבריו של וודוורד והשיב לו בציוץ: "מדובר במקורות אנונימיים, למה שנאמין לך?. מזכיר ההגנה מאטיס והגנרל קלי טוענים כי מדובר בשקרים. בוב וודוורד הוא שקרן, שפועל לפני בחירות אמצע הקדנציה".