במכבי תל אביב חוששים מפציעות ועומס אצל שחקני הנבחרת

איביץ'
איביץ' | דני מרון

הצהובים יארחו בשבת את הפועל רעננה, במשחק שעשוי להיות הרביעי בתוך פחות משבועיים של שחקנים מסוימים אם ישחקו בצפון אירלנד. קנדיל עשוי לפתוח במקום דסה, אצילי במקום אופואדו

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תארח באצטדיון בנתניה בשבת (18:00, שידור ישיר בספורט4) את הפועל רעננה, אך רק ביום רביעי או חמישי תקבל שבעה משחקניה הנמצאים עם נבחרת ישראל בצפון אירלנד ואת השוער פרדראג ראיקוביץ' שעם נבחרת סרביה.

במכבי תל אביב חוששים מפציעות ועומס של אלי דסה, שרן ייני, דור פרץ ודור מיכה שאם ישחקו הערב בבלפסט נגד צפון אירלנד, המשחק בשבת יהיה הרביעי שלהם בתוף פחות משבועיים יחד עם המשחקים נגד הפועל באר שבע, נבחרת אלבניה וכאמור גם צפון אירלנד, גשבין לבין גם לקחו חלק בשלוש טיסות לא קלות.

נראה כי המאמן ולאדן איביץ' והצוות המקצועי שלצידו יאפשרו מנוחה למספר שחקני הנבחרת כשמאור קנדיל יאפשר לאלי דסה מנוחה וגם דור פרץ ודור מיכה עשויים לרדת לספסל. בנוסף, בקבוצה ממתינים לראיקוביץ' שישוב מנבחרת סרביה לאחר ששוב לא קיבל מהצוות המקצועי של נבחרתו את המקום בין הקורות גם נגד נבחרת רומניה.

הבלם הפורטוגלי ז'איר אמאדור מתאמן בחופשיות לאחר הפציעה בכתף בהתנגשות עם שוער מכבי חיפה גיא חיימוב וצפוי לשוב להרכב הפותח. בשלב זה יועדף בהרכב בעמדת המגן השמאלי אנריק סאבוריט על פניו של שחקן הרכש מגנט אופיר דוידזאדה. בנוסף, על פי האימונים האחרונים מסתמן כי עומר אצילי ישוב להרכב על חשבונו של צ'יקו אופואדו.


איביץ'. יערוך שינויים? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי