כ-50 חברי פרלמנט מהמפלגה השמרנית פתחו בדיונים על הדחת ראש ממשלת בריטניה תרזה מיי, כך דווח הבוקר (רביעי) בכלי התקשורת בממלכה. עשרות המחוקקים השתתפו בישיבה פרטית בה הביעו התנגדות לתוכניתה של מיי ליציאה מהאיחוד האירופי. לפי התוכנית המוצעת, הממלכה תישאר מחויבת לחוקי הגוש בתחומים כלכליים.
 
ההתנגדות לראש הממשלה גברה במהלך פגרת הקיץ, והשר לשעבר לענייני הברקזיט, סטיב בייקר, אמר השבוע כי אם לא תנטוש את התוכנית היא תיתקל ב"משבר פוליטי עצום". לפי הדיווח, המחוקקים השמרנים מתאמים ביניהם הגשה של 48 מכתבים לפרלמנט, המספר הדרוש להצבעת אי  אמון בראש הממשלה, ומקורות אמרו לסקיי ניוז כי המהלך צפוי להתממש תוך מספר שבועות. מקור אחד אמר לרשת כי הוא יהיה "המום" אם ההצבעה לא תתקיים לאחר ועידת המפלגה השמרנית ב-30 בספטמבר. שרים בממשלה אף אמרו למתנגדי מיי במפלגה השמרנית כי היא "חייבת ללכת". 

באירוע נפרד בו השתתפו יועצים בכירים של מיי, חברי פרלמנט אמרו לראש הסגל שלה, גאווין בארוול, כי עליה לגנוז את התוכנית או להסתכן במרד. דובר ראש הממשלה אמר בתגובה כי התוכנית הנוכחית לברקזיט היא "התוכנית האמינה והרצינית היחידה שעונה על רצונו של העם הבריטי ומונעת היווצרות של גבול סגור בצפון אירלנד".
 

הלחץ החדש על מיי בא לאחר ספקולציה כי שר החוץ לשעבר, בוריס ג'ונסון, מעוניין להחליפה ברחוב דאונינג 10. ג'ונסון תקף את ראש הממשלה באירוע בפרלמנט שערכו אתמול תומכי הברקזיט, ואמר כי היא "גרועה בהרבה" מהישארות באיחוד האירופי. מוקדם יותר השבוע הוא השווה בין תוכניתה של מיי ל"חגורת נפץ סביב גופה של בריטניה".