בצל הטענות על אנטישמיות מצד ג'רמי קורבין, מנהיג מפלגת הלייבור בבריטניה, פול מקרטני סיפר כי לא תיאר לעצמו שמישהו יקשר את אחד השירים היפים והמוכרים  של הביטלס, "היי ג'וד", לעם היהודי, לפחות עד שחבר הביטלס קיבל שיחת טלפון זועמת מאוד. 



בראיון וידאו עם מגזין GQ שפורסם השבוע, סיפר מקרטני כי במקור נקרא  השיר "היי ג'ולס", והוא הוקדש לג'וליאן, בנו של חברו ללהקה ג'ון לנון, אשר כונה "ג'ולס". מאוחר יותר,  הסביר מקרטני כי הוא החליט שהוא מעדיף את השם ג'וד במקום.



"לא הבנתי שהמשמעות של השם היא יהודי", אמר הזמר בסרטון שפורסם ביום שני. "למעשה כמעט הסתבכתי בצרות, כי שמנו את זה על החלון של החנות שלנו, כדי שאנשים ואוטובוסים שעוברים יראו". החנות שאליה התכוון מקרטני היא "אפל בוטיק", מיזם עסקי קצר מועד של הביטלס שנפתח במרכז לונדון בשנת 1967.



מקרטני סיפר כי "יום אחד ב -1968, קיבלת שיחת טלפון זועמת ממר ליאון, בחור יהודי. הוא נשמע מאוד כועס ואמר: 'מה אתה עושה, איך אתה מעז לעשות את זה?'". הזמר הוסיף כי "בתקופתו של היטלר, בעניין הנאצי, משמעות הביטוי 'ג'ודן ראוס' היה 'יהודים החוצה', ולא הבנתי את המשמעות או חיברתי בין  הדברים".



הבחור, אמר מקרטני, כעס מאוד, ואיים לשלוח את בנו שיכה את הזמן, אבל אגדת הביטלס הרגיעה אותו והבטיחה לו שלשם ולשיר אין שום קשר לזה,  וכי כדאי לו לשמוע את התקליט ולהבין כי מדובר רק בשם של מישהו.



מקרטני אמר כי בזמן שהוא הרגיע את מר ליאון  הוא הבין שהעניין יכול היה לגרום לו להרבה בעיות, כי "המשפחה של מר ליאון בטח חוותה את זה ממקור ראשון".