בת שנתיים טבעה למוות בדרום, בת גילה במצב קשה לאחר שטבעה בשרון

פעוטה בת שנתיים וחצי פונתה היום (ראשון) לבית החולים ברזילי באשקלון במצב קשה לאחר שטבעה בבריכה בבית פרטי במושב תלמים שבמועצה אזורית לכיש, אך הצוות הרפואי נאלץ לבסוף לקבוע את מותה. אחר הצהריים טבעה פעוטה נוספת בת שנתיים, באגם במקורות הירקון, סמוך לכפר הבפטיסטים. היא פונתה לטיפול רפואי בבית החולים שניידר תוך כדי פעולות החייאה. 

לכתבה המלאה

 


המהומות בחיפה: מח"ש תחקור טענות ההנהגה הערבית לאלימות מופרזת

 
בין שר הביטחון אביגדור ליברמן לבין יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימו עודה, בעקבות הסערה שפרצה לאחר ההפגנה של ערביי ישראל בחיפה אתמול. לטענת המפגינים, השוטרים נקטו כלפיהם באלימות, ומנהל מרכז מוסאוא, ג'עפר פרח, שנעצר ולאחר מכן אושפז בבית החולים עם רגל שבורה למרות שבעת מעצרו הוא נראה עומד על שתי רגליו. סרטונים מבית החולים מראים את ח"כ עודה מקלל שוטרים ומכנה את קצין המשטרה במקום "אפס" ו"זבל".
 
בתוך כך, המחלקה לחקירות שוטרים תבדוק את המידע שהגיע אליה בדבר שימוש לכאורה בכוח מצד שוטרי תחנת חיפה נגד מפגינים אמש. למח"ש הגיע מידע כללי, בו נטען על שימוש בכוח והתנהגות אלימה לכאורה של שוטרים נגד אזרחים. כמו כן, הוחלט לפתוח בבדיקה של אמינות המידע ומה היו האיורעים שקדמו לשימוש לכאורה בכוח.
 
לכתבה המלאה

 
בפעם השלישית השבוע: אבו מאזן אושפז בעקבות הרעה במצבו
 
הרשות הפלסטינית אבו מאזן אושפז היום בבית החולים ברמאללה, כך מסר בכיר פלסטיני. זו הפעם השלישית השבוע שבה אבו מאזן בן ה-82 מאושפז. הבכיר מסר כי אבו מאזן סובל מ"חום גבוה" כתוצאה מסיבוכים שנוצרו לאחר ניתוח שעבר השבוע. מוקדם יותר דיווח "אל-קודס" כי אבו-מאזן נכנס הבוקר ל"בדיקות רפואיות שגרתיות". 
 
סוכנות הידיעות הפלסטינית וופא דיווחה כי מנהל בית החולים "אל-איסטישארי" ברמאללה, ד"ר סעד סרחנה, אמר כי תוצאות הבדיקות הרפואיות היו "טובות" וכי מצבו הרפואי של אבו מאזן "מניח את הדעת". יו"ר הרשות הפלסטינית עבר ניתוח פשוט באוזניים ביום שלישי ושוחרר כמה שעות מאוחר יותר. 

לכתבה המלאה


200 אלף בני אדם טיילו בשבת ובחג בשמורות הטבע והגנים

כ-200 אלף מטיילים בחרו במהלך השבת וחג השבועות לנפוש בשמורות הטבע ובגנים הלאומיים, מרביתם באתרי המים השונים כמו בשמורות הבניאס ותל דן וכן בנחלים באזור עין גדי. מרשות הטבע והגנים נמסר כי כ-20 אלף מבין המבקרים היו תיירים מרחבי העולם שביקרו בעיקר באתרי מורשת כמו בית שאן, קיסריה, מצדה וקומראן.
 
כ-10,000 מטיילים בילו את לילות השבת והחג בלינה בשטח בחניוני הלילה של הרשות, בעיקר בחניוני חורשת טל ובאכזיב. האתרים הפופולאריים בחג בקרב המטיילים הישראלים היו בניאס ,שניר, מג'רסה, עין אפק, גן השלושה, מעין חרוד, פלמחים, גן לאומי אשקלון, גן לאומי אפק מקורות הירקון, עינות צוקים ומערת הנטיפים.
לכתבה המלאה


בריטניה עצרה את נשימתה: הנסיך הארי ומייגן מרקל התחתנו

עשרות מיליוני בריטים, ומיליארדים אחרים ברחבי העולם, צפו בהתרגשות בחתונה המלכותית של הנסיך הארי ומייגן מרקל, אשר נערכה אתמול בווינדזור. משעות הבוקר אלפים הגיעו לטירה שבה יתחתנו השניים, כאשר רבים מהם התמקמו באזור כבר אמש באמצעות אוהלים. בין האורחים הבולטים שנצפו בין החוגגים ניתן לציין את שחקן הכדורגל דיוויד בקהאם ואשתו הזמרת ויקטוריה, המגישה והשחקנית האמריקאית אופרה ווינפרי, השחקן ג'ורג' קלוני ושחקנית הטניס סרינה וויליאמס.
 
בתוך כך, בית המלוכה הבריטי פרסם הודעה רשמית, בה צוין כי המלכה החליטה להעניק לנסיך ולבחירת לבו את התארים "הדוכס והדוכסית מסאסקס". בהודעה הרשמית מטעם בית המלוכה, נמסר: "המלכה שמחה להעניק תואר דוכסות לנסיך מוויילס. הוא יישא בתואר הדוכס מסאסקס".
 
לכתבה המלאה


רוסיה קוראת לכוחות הזרים לצאת מסוריה: "זה כולל את איראן וחיזבאללה"
 
רוסיה קראה אתמול לכל הכוחות הזרים לסגת מסוריה, בהם אלו של איראן, חיזבאללה, טורקיה וארצות הברית. אלכסנדר לברטינייב, שליחו הנשיאותי של ולדימיר פוטין, אישר כי זוהי עמדתו של האחרון. ראוי לציין כי הדברים נאמרו לאחר פגישה שקיים נשיא סוריה בשאר אסד עם מקבילו הרוסי באתר הנופש סוצ'י. לבנטייב הדגיש כי הצהרתו של פוטין בנושא זה מהווה "מסר פוליטי", אך הוסיף כי "אין לראות בו התחלה של תהליך נסיגה של כוחות זרים מהמדינה".

לכתבה המלאה


איראן: "אירופה דו פרצופית, פרישת חברות תפר את הסכם הגרעין"
 
החוץ האיראני מוחמד ג'וואד זריף אמר היום (ראשון) כי נסיגה אפשרית של חברות אירופיות מאיראן סותרת את מחויבות אירופה להסכם הגרעין. זריף אמר למיגל אריאס קנטי, שר האנרגיה של האיחוד האירופי המבקר בטהרן, כי תמיכה פוליטית אירופית בהסכם "אינה מספיקה", כך דיווחה סוכנות הידיעות האיראנית אירנ"א.
 
עלי אקבאר ולאייאטי, יועצו הבכיר של מנהיג איראן, אייתוללה עלי חמינאי, אמר כי הסתירות בדבריהם של בכירי האיחוד האירופי לגבי הסכם הגרעין מראות כי הם "דו פרצופיים". ולאייאטי אמר כי בעוד שבכירים מסוימים באיחוד טענו כי הם מחויבים להסכם, הגוש מסרב לתת ערבויות לאיראן ולעמוד נגד ארצות הברית, כך דיווח הערוץ האיראני Press TV. 

לכתבה המלאה


דיווח: טראמפ יציג את תוכנית השלום במזה"ת במהלך החודש הבא
 
הממשל האמריקאי, בראשותו של הנשיא דונלד טראמפ, נערך להצגת תוכנית השלום בין ישראל לפלסטינים במהלך החודש הבא, כך דווח אתמול בכלי התקשורת באמריקה. לפי הדיווחים, בכוונת הממשל לפרסם את המתווה הסופי בין אמצע חודש יוני לסופו, בתום חודש הרמדאן המוסלמי. עם זאת, כך לפי הדיווח, עיתוי הפרסום עשוי להשתנות בהתאם להתפתחויות באזור. 

לכתבה המלאה