יום סוער: שלג ירד בהרי הצפון ובהרי ירושלים, אך צפוי להיחלש במשך הלילה (בין רביעי לחמישי). גשם ירד מידי פעם מצפון הארץ ועד הנגב והטמפרטורות תישארנה נמוכות במיוחד, עם חשש לשטפונות. בחמישי ימשיך לרדת שלג קל מעורב בגשם בהרי הצפון המרכז והר הנגב, גשם ירד מדי פעם מצפון הארץ ועד הנגב ולקראת הערב בחמישי, הגשמים צפויים להתמעט.

 לא פחות מ-17,000 בתי אב נמצאים ללא חשמל, בעקבות אירועי מזג האוויר, ברחבי הארץ, ובעיקר בנתניה, פתח תקווה, רעננה, רחובות, ראשון לציון, אשדוד ואשקלון. עוד נמסר מחברת החשמל, כי זמן ממוצע לטיפול בתקלה עומד על כשלוש עד ארבע שעות. 

ההחלטה על קיום או אי קיום הלימודים מחר בירושלים, תתקבל מחר ב-6 בבוקר ותיקבע לאחר הערכת מצב נוספת שתתקיים בבוקר, אל מול תנאי מזג האוויר. משרד החינוך פרסם מוקדם יותר את רשימת המקומות שבהם בוודאות לא יתקיימו לימודים מחר.
לבית החולים סורוקה בבאר שבע הגיעו פצועים שונים מהסופה: אדם שנפגע בראשו ממוט ברזל שלא היה קשור, עבר בדיקות הדמיה והערכה במיון; אשה בת 28 עם גוף זר בעין בעקבות הסופות; אשה בת 26 שבלמה בפתאומיות בגלל שיחים שעפו על הכביש; אשה בת 32 מתאונת דרכים, שהחליקה על הקרח בין קרית גת לצומת בית קמה; אשה בת 80 שנפלה מעוצמת הרוח באזור ים המלח וסובלת מחבלה בפנים ובעין. כל הנפגעים מטופלים עדיין בחדר המיון.   

הסערה שפוקדת את ישראל גבתה גם קורבן בנפש, כאשר ילד כבן 13 נהרג ושלושה נפצעו קל- בינוני, בתאונת דרכים שאירעה בצהריים בצומת צור הדסה, סמוך לישוב מטע הקרוב לירושלים.  מבדיקה ראשונית עלה, כי שני הפצועים וההרוג נתקעו עם רכבם באמצע הכביש. הם יצאו החוצה, ואוטובוס ללא נוסעים שחלף במקום ניסה לבלום, אך עקב הקרח שעל הכביש החליק ופגע בהם.
מוקדם יותר היום סגרה המשטרה את כביש 443, שנחסם מצומת מכבים עד לגבעת זאב, משני הכיוונים, עקב קרח על הכביש. גם כביש 1, שביל הגישה המרכזי מתל אביב לירושלים, נסגר לתנועה כולו, משני הכיוונים. משטרת ירושלים קראה לתושבים להימנע מנסיעה בשלג עם כלי רכב פרטיים, במטרה לאפשר לכוחות המשטרה, לגורמי ההצלה ולצוותים העירוניים הנמצאים בשטח, לשמור על צירי התנועה המרכזיים פתוחים.
בהכנת הידיעה השתתפו: נועם אמיר, אלון חכמון, יאסר עוקבי, אריק בנדר, קארין רוזקובסקי, וגלי מרקוביץ' סלוצקר.