נסגר תיק החקירה הפלילי נגד ניצב בדימוס קובי כהן, מפקד מחוז ש"י לשעבר. בפרקליטות המדינה החליטו לסגור את תיק החקירה לנוכח העובדה שכבר מראשיתה קיבל אחריות על מעשיו, הביע צער והודיע על התפטרותו מתפקידו הבכיר.



כזכור, מפקד מחוז ש"י הפורש, נחקר בגין עבירות של התנהגות בלתי הולמת קצין, שנעשתה תוך ניגוד עניינים וזאת בכל הקשור לחיזוריו לכאורה אחר שוטרת שהיתה כפופה לו. מהחשדות עלה כי ניסה ניצב כהן ליצור קשר עם השוטרת, הציע לה להצטרף אליו לנסיעה לפולין וכן שלח לה מסרונים הנושאים אופי מיני לכאורה.



לאחר שבחנו בפרקליטות את מכלול הנסיבות בתיק, החליטו כי אין הצדקה להעמדתו של הניצב בדימוס לדין פלילי. כנו כן הוחלט כי מן הראוי להעביר את העניין לבחינת מחלקת המשמעת במשטרה.



ההחלטה האמורה התקבלה בפרקליטות ונומקה על ידי טענות המפחיתות מחומרת המעשה: "מדובר בהחלטה אחת שנתקבלה על ידי הקצין במצב של ניגוד עניינים, בעניינה של שוטרת כפיפה אחת, להבדיל מרצף של החלטות בעניינן של מספר שוטרות כפיפות. כמו כן, מאחר שחיזוריו של הקצין אחר השוטרת הכפיפה לא הבשילו לקשר של ממש, עוצמת ניגוד העניינים בה היה נתון עת קבל את ההחלטה בעניינה, הייתה מופחתת באופן יחסי".