יושב ראש המחנה הציוני יצחק (בוז'י) הרצוג,  הגיב הערב (שני) בעמוד הפייסבוק שלו על הסערה שעורר הפרסום ב"מעריב אונליין" על רגימת רכבה של רעייתו מיכל באבנים, הודה לדואגים, והדגיש כי לו ולאשתו שלום.



"בעקבות הדיווחים בכלי התקשורת על אירוע בו נופצה השמשה במכוניתה של מיכל בעת שיצאה מהבית, חשוב לי להבהיר כי הכל בסדר ואנו ממשיכים בשגרת יומנו" כתב הרצוג. יושב ראש האופוזיציה הוסיף כי "המשטרה חוקרת את האירוע ואנו בטוחים כי תמצה את החקירה בהקדם. תודה גדולה לכל השואלים והדואגים ולילה טוב". 



מיקי לוי: "אלו שידם במעל צריכים לשאת בעונש המקסימאלי הקבוע בחוק"

גם במערכת הפוליטית לא נשארו אדישים למקרה החריג. חבר הכנסת מיקי לוי (יש עתיד) הגיב על הפרסום, ודרש להעניש בחומרה את המבצעים: "על משטרת ישראל להשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת לשים את היד על מי שזרקו אבן על רכבה של אשת יושב ראש האופוזיציה ויושב ראש המחנה הציוני".


מיכל הרצוג (שנייה משמאל) ובעלה יצחק הרצוג, בחגיגות המימונה.


לוי הדגיש כי "כל אלימות ובכללה נגד אישים פוליטיים ובני משפחותיהם ראויה לכל גינוי מכל קצוות הקשת הפוליטית ואלו שידם במעל צריכים לשאת בעונש המקסימאלי הקבוע בחוק העונשין בגין עבירה חמורה זו. בהזדמנות הזו אני מחזק את ידיה של מיכל הרצוג״.



 גם בימין הביעו שאט נפש מהמקרה. השר יובל שטייניץ (ליכוד) גינה בתוקף את השלכת האבן ואמר: "״ליבי עם מיכל הרצוג ובעלה בוז׳י, כנגד הבריונים האלימים והמסוכנים שהשליכו את האבנים על רכבה". 



הוא הוסיף כי "מעשים כאלו מאיימים על אנשי הציבור כולם ועל הדמוקרטיה היקרה לכולנו. אני מצפה מרשויות החוק לתפוס את הפושעים ומקווה שיענשו באופן החמור והמרתיע ביותר".