פרשת ח"כ אורן חזן והחשדות שעלו נגדו בתחקירששודר השבוע בחדשות ערוץ 2 אודות עברו, עורר זעזוע בקרב קהילת הפעילות והארגונים למען נשים בישראל. 
פעילות פמיניסטיות בולטות ומספר ארגוני נשים שיגרו הבוקר (רביעי) מכתב מפורט לכל שאר 29 חברי סיעת הליכוד בכנסת ובראשם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ובו דרישה מפורשת לפעול במוסדות הליכוד ובועדת האתיקה של הכנסת להשעייתו המיידית של ח"כ אורן חזן מכל תפקידיו בכנסת, עד לבירור רשמי של החשדות העולים מהתחקיר. כמו כן דרשו לגנות באופן פומבי ובולט תופעות של סרסור בנשים, קניית נשים וזנות. זאת בעקבות השתיקה הרועמת מצד נתניהו ומצד שרי הליכוד בנושא. 
כזכור ח"כ חזן הושעה באופן זמני אתמול מניהול ישיבת מליאה בכנסת כסגן יו"ר הכנסת, אבל לא הושעה מתפקידו. ועדת האתיקה של הכנסת טרם התכנסה לדון בעניינו וזאת אף שהוא מכהן כנציג הליכוד בלא פחות מחמש ועדות בכנסת, בהן ועדות החוץ והביטחון, הכספים, ביקורת המדינה והכנסת. 

"עד כה, לא הייתה כמעט התייחסות פומבית מטעמכם לתחקיר ולשאלות המוסריות העולות ממנו. זאת, למרות שחבר הכנסת חזן מכהן במספר תפקידים רמים מטעם הליכוד. לא ייתכן שאדם שסחר בנשים יקבל החלטות שנוגעות לחייהן של נשים, ויחזיק בתפקידים ייצוגיים. אנו דורשות להשעות אותו לאלתר מכל תפקידיו עד לבירור העניין, כפי שהושעה מניהול דיונים בכנסת. זאת, לצד גינוי פומבי ובולט של הליכוד והממשלה מתופעות של סרסור בנשים, קניית נשים וזנות", כך נאמר במכתב שנשלח לחברי סיעת הליכוד.

"הוא קנה אותן כאילו היו חפץ ולא בנות אדם"
 
את המכתב יזמה נגה כהן, פעילה פמיניסטית ובעלת הבלוג הפמיניסטי "ידועות בציבור" וחתומות עליו בין היתר פעילות צעירות שהובילו לאחרונה מאבקים נגד הטרדות ותקיפות מיניות, כמו אפרת אפי יעקב ורותם אלישע, מייסדות "אחת מתוך אחת" ומנהלות קבוצת הפייסבוק "שיח פמיניסטי". לצידן חתומים על המכתב ארגוני שטח המטפלים בנשים בזנות כמו "מכון תודעה" לצמצום הזנות בישראל, מיתוס - ליום שאחרי הזנות, על"ם, "אשה לאשה" ומכון ירושלים לצדק. כמו כן חתומות עליו כותבות בולטות כמו צפי סער ורוויטל מדר.
לדברי נגה כהן "לפני יומיים גילינו שחבר כנסת סירסר לכאורה בנשים. הוא קנה אותן כאילו היו חפץ ולא בנות אדם, במטרה לשעשע את מכריו. אבל מאז הגילוי החשוב הזה - דממה כמעט מוחלטת במסדרונות הכנסת, בעיקר מצד מפלגת השלטון שחזן הוא נציג מטעמה. השקט שמגיע מהכנסת מעיד בדיוק על היחס של המוסד הזה לנשים: שוויון מגדרי זה נחמד, אבל רק אם הוא לא פוגע בפריווילגיות של המחזיקים בכוח. הלגיטימציה שניתנת לזנות מעידה על היחס לנשים כולן: כאשר אחת למכירה, כולן למכירה". 
יו"ר הוועדה לקידום מעמד האישה ולשוויון מגדרי בכנסת, ח"כ עאידה תומא סלימאן (הרשימה המשותפת) הגיבה לטענות ואמרה: "אני מזועזעת מהדברים שפורסמו. הכנסת וסיעתו של ח"כ חזן חייבים לבדוק את הדברים בכובד ראש. אני מברכת על החלטת יו"ר הכנסת אדלשטיין להשעות את ח"כ חזן מניהול ישיבות המליאה. נבחר ציבור חייב לעמוד באמות מידה מוסריות. האשמות חמורות של שידול לזנות אסור שיקושרו לשמו של חבר כנסת. זנות היא ניצול מחפיר של אחת החוליות המוחלשות בחברה ומעבר לעוול הנורא ולהרס החיים שהיא גורמת לנשים ונערות רבות, יש לה השלכה על התפיסה החברתית של תדמית האישה ותפקידה בחברה. לכן פשוט לא ייתכן שח"כ שאמור להוות דוגמה לאחרים יהיה מעורב בכך".