סמנכ״ל מבצעים ונכסים במשרד ראש הממשלה עזרא סיידוף, עומד בפני הליך משפטי נוסף, משמעתי הפעם: תובענה חמורה שהוגשה בימים האחרונים נגדו חושפת: סיידוף נמנע מלדווח על כתב אישום שהוגש נגד אילן שמואל, אחד מנהגיו של ראש הממשלה וקרוב משפחתו של סיידוף, שהואשם בעבירת מין כנגד קטינה בת 9. 

התובענה, הליך משמעתי הדומה בסדר הדין שלו להליך הפלילי, באה בעקבות חקירה שהתנהלה נגד סיידוף בשנה האחרונה בנציבות המדינה. בתובענה מפורטים האישומים נגדו: ״ב-1 בספטמבר 2010 הועבר אילן שמואל, שהיה נהג בגנזך המדינה, לשמש כנהג בשיירת ראש הממשלה.

אילן שימש בתפקיד זה עד ל-1 באוקטובר 2013, אז הוחזר לשמש כנהג בגנזך וזאת עד לאפריל 2014. בין סיידוף לבין אילן קשר משפחתי רחוק, וסיידוף אף סייע לאילן להתקבל לעבודה כנהג במשרד ראש הממשלה. ב-2 בדצמבר 2011 הוגש נגד אילן שמואל כתב אישום פלילי בגין ביצוע מעשה מגונה בקטינה.

תקנון שירות המדינה קובע כי משנודע לאחראי על המשמעת במשרד שעובד משרדו נעצר או נאשם בעבירה פלילית, הוא מחויב להודיע על כך בכתב לממונה הבכיר על המשמעת בנציבות שירות המדינה תוך פירוט פרטי העובד והעבירה שבה הוא מואשם או נחשד”.
על פי התובענה, בשנת 2011 נודע לסיידוף על החקירה הפלילית משמואל עצמו, והוא לא דיווח על כך, בשום שלב, לרן ישי, סמנכ״ל משאבי אנוש והאחראי על המשעמת. בחקירתו טען סיידוף כי הסתפק בבקשה לשמואל כי זה האחרון ידווח על כתב האישום. הדיווח, מזה או מזה, לעולם לא הגיע.

נגד סיידוף גם הליך אזרחי, התביעה בתיק מני נפתלי מכוונת נגד משרד רוה״מ, ראש הממשלה ועזרא סיידוף עצמו, על הפרת הבטחה (יתר הטענות, על תנאי העסקה פוגעניים מכוונים כלפי משרד רוה״מ - א.ז.)
עורך הדין גדי טל, פרקליטו של עזרא סיידוף, מסר בתגובה: "מר סיידוף דיווח על חקירתו של מר שמואל לאחראי על המשמעת במשרד ואת זה עשה באופן מיידי וללא דיחוי. נשאלת השאלה מדוע נציבות שירות המדינה עצמה נמנעה לנקוט כל פעולה עקב החקירה וכתב האישום האמורים, שלמיטב הבנתנו ידעה עליהם לפני זמן רב מאוד, ייתכן שאף לפני מר סיידוף".