תלונה יוצאת דופן הוגשה לפני ימים אחדים לוועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין במחוז חיפה נגד עורכת דין תושבת האזור. בתלונה שאותה הגיש עורך דין המשתייך אף הוא למחוז חיפה בלשכה, הוא טען כי הפרקליטה מתפרנסת לכאורה, בנוסף לעריכת דין, גם מעבודה כשחקנית פורנו באתר אינטרנט.
לתלונה צורף תיעוד שבו נראית לכאורה עורכת הדין מככבת בשם בדוי בתמונות פורנוגרפיות ובסרטוני סקס באתר הבינלאומי ״סקורלנד״ (scoreland). עורכי דין במחוז חיפה סיפרו כי הסיפור התפשט בקרב עורכי הדין בחיפה ובצפון ״כמו אש בשדה קוצים״. לדבריהם, ״כל הקולגות מדברים על כך וגם כותבים פה ושם עקיצות בפייסבוק״.
עורכת דין ותיקה במחוז אמרה אתמול: ״אין ספק שאם זו אכן אמת, זה פוגע מאוד בכבוד המקצוע, או נכון יותר להגיד שזה מוריד את המקצוע שלנו לזנות, תרתי־משמע. חבל שעורכי דין שאמונים על כבוד ועל ערכים מוציאים שם רע לכולם״.

עו״ד טל אבריאל, יו״ר ועדת האתיקה המחוזית של לשכת עורכי הדין, הגיב בנושא: ״התלונה התקבלה בוועדת האתיקה ממש לאחרונה, והטיפול בה מצוי בשלבים טרומיים. תגובת הנילונה לתלונה טרם התקבלה, וייתכן שיהיה בה כדי לשנות את התמונה המצטיירת לכאורה. ככל שהתמונה תיוותר בעינה, מן הסתם אני וחברי בוועדת האתיקה נידרש להחליט אם מדובר בהתנהגות המאפשרת להחזיק ברישיון עריכת דין. אם נסבור שלא כך, הדרך העומדת בפני הוועדה היא הגשת קובלנה משמעתית לבית הדין המשמעתי המחוזי, שהוא בעל סמכויות ההרשעה והענישה״.
מבירור עם מקורביו של עורך הדין שהגיש את התלונה עולה כי עורכת הדין עבדה אצלו בעבר ובהמשך הגישה נגדו תלונה במשטרה על בעילה בהסכמה תוך ניצול יחס מרות. בעקבות זאת הוא נעצר לשמונה ימים. לאחרונה נסגר התיק מחוסר ראיות.
עורכת הדין שנגדה הוגשה התלונה אמרה אתמול: ״עדיין לא קיבלתי את התלונה ואני לא מתכוונת להגיב עד שלא אקבל אותה״.