דקות אחרי שנמסר על אירוע הדקירה בו נפצעו 6 במצעד הגאווה בירושלים, פורסמה באתר "כיכר השבת", אתר חדשות מוביל במגזר החרדי – כתבה עם הכותרת "שישה נפצעו ב'מצעד התועבה' בי-ם". בתוך הכותרת נמסר על פשע השנאה האכזרי, אולם הכותרת הקשה, לאור האלימות, מתחילה לעורר זעם ברשת החברתית.

באתר "חרדים 10" נכתב כי "חרדי דקר שישה ממשתפים מצעד בירושלים", זאת בלי לציין כי מדובר במצעד גאווה.
2 מהפצועים במצעד הגאווה נפצעו באורח קשה, 1 במצב בינוני, ו-3 במצב קל. מנכ"ל מד"א, אלי בין, סיפר על האירוע: "שניים מהפצועים הוגדרו במצב קשה וקיבלו טיפולים מצילים חיים של הפראמדיקים. אחד מהם מוגדר כבינוני. הם פונו לבתי החולים השונים בעיר. במידת הצורך ניתן את הטיפול המהיר והיעיל יותר בנסיבות".

חיים אילוז, עורך אתר כיכר השבת, מסר בתגובה: "כיכר השבת, האתר המוביל למגזר החרדי, מגנה כמובן בחריפות את המעשה הנפשע של הפסיכופט ישי שליסל. הגינוי למעשה זוכה לסיקור נרחב אצלנו באתר, כשמיד לאחר הרצח הודגש בצורה בולטת מאוד - "לא תרצח", שזהו דיבר מעשרת הדברות, האוסר להרוג או לנסות לרצוח אדם אחר. עם זאת, אין סתירה בין הגינוי למעשה הנפשע לבין ההשקפה התורנית הגורסת כי מדובר ב'תועבה' ולא ב'גאווה', כפי שנכתב בספר ויקרא: 'ואת זכר לא תשכב משכבי אשה תועבה היא'. הצועדים, לפי התורה, לא ראויים לגאווה. הם מוגדרים על-ידה כ'תועבה'. הגדרת המצעד כ'תועבה' אינה הסתה".