במקביל להודעה על מותה של שירה בנקי, השתחרר אתמול מבית החולים שגיב בן ה־25, שנדקר גם הוא במצעד הגאווה. בשיחה עם ׳׳מעריב־השבוע׳׳ הוא שחזר את רגעי האימה:



"אני מרגיש קצת יותר טוב עכשיו, אבל עדיין זוכר את הרגעים שבהם זה קרה. הספקתי להסתובב ולראות את הדוקר, ודווקא בגלל זה נפצעתי ביד מהסכין שלו", הוא סיפר אתמול. "לא באמת הצלחתי להבין מה קורה בהתחלה, והתחלתי לעכל את זה רק אחרי שתפסו אותו. כשהחלה ההמולה, הסתובבתי אליו ובתוך שבריר שנייה הוא דקר אותי. הרגשתי כאב חד מאוד ואיבדתי הרבה מאוד דם. הספקתי לראות את החלאה, ורק אחרי כמה שניות הבנתי שאני פצוע ובמה מדובר. כל מה שיכולתי לעשות באותו רגע הוא לעצור את הדם ולחכות לחובש. הייתי עם חברים שסייעו לי עד שהחובשים הגיעו".

שגיב מספר כי לא ראה את שירה בנקי, ורק כשהגיע לבית החולים שמע שיש עוד פצועים. "אני וחברה שלי היינו בירושלים והחלטנו להגיע למצעד ולתמוך בחברים שלי מהקהילה וברעיון שאסור להפלות אנשים בגלל נטייה מינית. כשהגענו למצעד לא פחדנו. אני עוד לא יודע לומר איך אני מרגיש מבחינה נפשית ואיך האירוע הזה השפיע עלי. אני עדיין לא מעכל את זה". לדבריו, "אני רוצה להאמין שהדוקר הוא פשוט פסיכופט, שרק היה צריך 'סיבה' להרוג ולפצוע אנשים, לא חסרים אנשים כאלה".