תושבת הצפון בשנות ה-40 לחייה, יצאה מהארץ לכיוון טורקיה, במטרה להצטרף לארגון המדינה האסלאמית, דאע"ש, כך טוענים גורמים רשמיים בעיר.



על פי הדיווח, האישה יצאה ביום חמישי מנמל התעופה בן גוריון לטורקיה, במטרה להגיע לסוריה ולהצטרף לארגון הסוני הקיצוני.



בדיווח נאמר, כי בני משפחתה פנו לרשויות בארץ ולמשטרה הבינלאומית על מנת למנוע ממנה לחצות את הגבול לסוריה. "איש מהמשפחה לא ידע על כוונותיה", אמר מקור בעיר ל"מעריב אונליין". "בעלה וילדיה פנו למשטרה ולמשרד החוץ במטרה להביא לאיתורה، לפני שתחצה את הגבול לסוריה".



אם האישה תצליח להצטרף לדאע"ש, היא תהיה השניה מערביי ישראל שמצטרפת לארגון זה. ב-22 ביוני דווח, כי תושב סחנין יצא עם אשתו ושלושת ילדיו הקטנים מישראל לטורקיה, וחצה את הגבול לסוריה במטרה להצטרף לארגון האכזרי. משפחתו של האב, בשנות השלושים לחייו, ביקשה מרשויות המדינה לסייע לאתרו.



על פי תלונת המשפחה, האב אשתו ושלושת ילדיו – בן ושתי בנות בני 3, 4 ו-5 - היו ברומניה שם השתתפו בטקס סיום לימודי הרפואה של אחיה של האישה. במקום שיחזרו בטיסה לנתב"ג, הם לקחו מטוס אחר לטורקיה. הרופא, גיסו של האב תושב דיר חנא, שסיים את לימודיו ברומניה, מיהר להתקשר למשפחה וסיפר: "הוא ביקש ממני להעביר אליכם מסר שהוא בדרכו יחד עם בני משפחתו למדינה האסלאמית".