חודש לאחר פיגוע הדקירה במצעד הגאווה בירושלים ושבועיים אחרי שהשר לביטחון הפנים גלעד ארדן הורה לוועדת הבדיקה לבצע השלמות, הוועדה הגישה את המלצותיה לשר ארדן. כך פורסם הערב (שלישי) בחדשות ערוץ 2.
 
לידי חדשות 2 הגיעו ההמלצות הסופיות ומהן עולה כי טווח האחריות באירוע הורחב מעבר למשטרת ירושלים גם לחטיבת המודיעין במטה הארצי.
למרות שלהמלצות הוועדה משקל רב, הן עדיין כפופות לשימועים שייערכו לקצינים וניתנות לשינויים על ידי ארדן וניצב בנצי סאו, ממלא מקום מפכ"ל המשטרה.

ההמלצות האישיות שהציגה הוועדה לארדן: הערה פיקודית למפקד מחוז ירושלים, ניצב משה (צ'יקו) אדרי. הדחה של מפקד מרחב מוריה, תת ניצב קובי דוידיאן,  וקביעה כי אינו ראוי לשמש בתפקיד פיקודי.

עוד הומלץ על הדחה של קצין המודיעין של מחוז ירושלים בדרגת סגן ניצב, הדחה של ראש הזרוע המבצעית בימ"ר בדרגת סגן ניצב, נזיפה למפקד מרחב ציון, תת ניצב אפי חביביאן ודין משמעתי לקצין המודיעין בחטיבת המודיעין של המטה הארצי בדרגת רב פקד.
 
לפי אחת ההערכות, המחדל באירוע בבירה תרם להחלטת ארדן להצניח למשטרה מפכ"ל חיצוני, והבוקר קיימה ועדת טירקל  דיון ראשון במועמדותו השנויה במחלוקת של תת אלוף במילואים גל הירש לתפקיד.
 
 הירש הופיע בפני חברי הוועדה בראשות השופט העליון בדימוס יעקב טירקל, ובמשך שעה וחצי פרס את משנתו והגיב  לביקורת על החלטת השר לביטחון פנים גלעד ארדן למנותו למפכ"ל.