האנס הסדרתי בני סלע, חשוד כי אנס ביממה האחרונה את שותפו לכלא השרון.



במהלך הבוקר (שבת) התלונן אסיר המרצה עונש מאסר בתא משותף עם סלע, כי עבריין המין הסדרתי אנס אותו במהלך הלילה.



המתלונן מסר את תלונתו בפני סוהרים שהגיעו לתאם של השניים בשעות הבוקר, ואלו דווחו על התלונה. בעקבות כך, הגיעו חוקרי המשטרה לכלא השרון וגבו עדות מלאה מהמתלונן. ככל הנראה, מחר בבוקר ייעצר סלע לחקירה.



לאחר החקירה יוחלט במשטרה אם להביאו לבית המשפט, כדי לבקש את הארכת מעצרו תוך כדי מאסרו. חשוב לציין כי עבריין המרצה עונש מאסר שנעצר בגין עבירה אחרת, מאבד את זכויות האסיר המוקנות לו במהלך מאסרו בכל תקופת המעצר.



סלע בן ה-44 נעצר לפני 16 שנים, אחרי שהתיל מורא על נשים ברחבי הארץ ובעיקר באזור המרכז לנוכח פעולתו חסרת המעצורים. הוא הורשע בביצוע 14 מעשי אונס של 13 נשים ונידון בדצמבר 2000 בבית המשפט המחוזי בתל אביב ל-35 שנות מאסר ועוד ארבע שנות מאסר בגין בריחתו ממשמורת חוקית. בתקופת מאסרו ביצע מעשה מגונה בסוהרת.



סלע, היה מעורב במספר קטטות במסגרת שהותו בבתי סוהר שונים ומספר פעמים הותקף על ידי עבריינים שותפיו לתא. ב-2 במרץ 2011 נפצע במהלך קטטה בכלא אוהלי קידר על ידי שני אסירים, ביוני 2013 הותקף על ידי שני אסירים בכלא השרון ובמועד נוסף נדקר בעכוזו על ידי אסיר איתו התעמת.



בין לבין, הגיש האנס הסדרתי מאות עתירות לבית המשפט, לרבות 40 ערעורים לבית המשפט העליון תוך שהוא מנצל את הפטור מתשלום אגרה הטבה לה היה זכאי כאסיר נזקק. בעקבות התנהלותו, החליט בית המשפט לבטל את הפטור הגורף שממנו נהנה ולקבוע נוהל לפיו יורשה לו להגיש מספר עתירות בלבד ללא תשלום אגרה.



בשנת 2006, בעת שהובל על ידי שוטרי מחוז תל אביב לדיון בבית המשפט המחוזי בעיר, ברח סלע. הוא ניצל השתהות של השוטרים בעת ששהו בחניון בית המשפט ונמלט מהמקום, אירוע זה זכה לסיקור נרחב והעמיד את שוטרי תל אביב במבוכה איומה. במשך שבועיים היתל בשוטרים עד שנלכד על ידי שוטרי מחוז הצפון באזור נהרייה והושב לכלא. בגין בריחתו נגזרו עליו ארבע שנות מאסר נוספות.