אם העובדות בכתב האישום שהוגש היום (שני) נגד זאב קסימוב, בגין רצח בת זוגו אירינה בונגרט נכונות, הצלקות שהותיר המקרה בבנם בן השש ודאי יישארו לזמן רב.



על פי כתב האישום, אחרי שדקר את בת זוגו למוות, בעוד הבן בדירה, הוא תדרך את הילד וביקש ממנו לומר למשטרה שהאירוע קרה לאחר שהאם ניסתה להרוג את בנה.



כתב האישום החמור, שהוגש על ידי עורך הדין גל רוזנצוויג מפרקליטות מחוז מרכז לבית המשפט המחוזי בלוד, מייחס לקסימוב עבירות של רצח ושיבוש מהלכי משפט. על פי כתב האישום, בתקופה שקדמה לאירוע, נקלעו בני הזוג לקשיים, צברו חובות, עבודתו של קסימוב הופסקה, נוצרו ביניהם עימותים והם נהגו לשתות לשכרה.



בתשעה בספטמבר, בשעות הערב, שתו בני הזוג לשוכרה בדירתם בפתח תקווה, בעוד בנם ישן בחדר הסמוך. מסיבה שאינה ברורה, החל לפתע קסימוב לדקור את בונגרט. כתב האישום מתאר לפרטי פרטים כיצד דקר אותה בכל חלקי גופה, באמצעות סכין אחת או יותר. לאחר מכן נמנע מלהזעיק עזרה ושהה עם גופתה של בת זוגו זמן ממושך ולא ידוע בדירה.



במהלך פרק הזמן הזה, קסימוב גרר את גופתה של בונגרט מהסלון למקלחת, כיסה את גופה בערימת בגדים וניקה את הרצפה באמצעות אקונומיקה. לאחר מכן, כך על פי כתב האישום, שוחח עם בנו הקטן וביקש שיאמר למשטרה שבונגרט ניסתה להרוג את הבן.



"במעשיו אלה גרם הנאשם, בכוונה תחילה, למותה של אירינה, כך שהחליט להמיתה והמיתה בדם קר מבלי שקדמה התגרות בתכוף למעשה, בנסיבות שבהן יכול היה לחשוב ולהבין את תוצאות מעשיו", כתבה הפרקליטות וביקשה להאריך את מעצרו של קסימוב עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.



סנגורו של קסימוב, עורך הדין אבי כהן, אמר למעריב שמרשו טוען כי בעת האירוע הוא היה שיכור ואינו זוכר את מעשיו. "נקבל את החומר בתיק, נבחן אותו ונגיב בהתאם", מסר.