כתבי אישום שהוגשו הבוקר (ראשון) לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד האחים משה ואייל בן משה ותשעה נאשמים נוספים, חושף לכאורה ארגון פשיעה שפעל באזור המרכז בתקופה האחרונה. הם מואשמים בעבירות של סחיטה באיומים, חבלה בכוונה מחמירה, קשירת קשר לפשע, תקיפה בנסיבות מחמירות איומים ועבירות נוספות. בין היתר, כי פוצצו מטען חבלה מתחת לביתו של מכר אותו סחטו בחולון.

מאז הפגיעה הקשה בארגוני הפשיעה הגדולים, עם התפוצצות פרשה 512 ופרשות נוספות, עוקבים במשטרה אחר ארגונם של האחים בן משה. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות פרקליטות מחוז תל אביב, חמישה מהנאשמים שימשו "חיילים" של האחים בן משה ושלושה נאשמים נוספים הועסקו כמאבטחים. 
על פי האישום הראשון, האחים סחטו באיומים שני מכרים שעמם היו להם קשרים עסקיים, ודרשו מהם סכום של 10,000 שקלים "בתוך עשר דקות". הנאשמים איימו כי אם לא, הם יגיעו לבתיהם ויאלצו אותם לשלם שני מיליון שקל. בנוסף, איימו עליהם האחים כי אם הם לא ידאגו לסכום האמור, הם ידאגו "שיז... אתכם בתוך הבתים".

המקרה החמור ביותר המיוחס להם בכתב האישום מדבר על פיצוץ מטען חבלה, מתחת לביתו של אחד מהנסחטים. על פי כתב האישום, בהמשך לאירועי האישום הראשון, גמלה בלבו של משה בן משה ההחלטה לפגוע בו. מטען חבלה מאולתר הונח ליד שני בלוני גז אשר היו צמודים לקיר בית משפחתו של האיש בחולון והתפוצץ. כתוצאה מפיצוץ המטען נגרם נזק רב לבית משפחתו של הקורבן. במזל רב לא היו נפגעים בנפש באירוע.
אישום נוסף מייחס לאחים סחיטה באיומים של בעל עסק לחלוקת פיתות למסעדות באזור חולון-בת ים, במטרה להשתלט על קו החלוקה שלו. לאחים ולחלק מהנאשמים הנוספים מיוחסות עבירות של תקיפה ואיומים, כלפי כמה אנשים שנשענו על רכבם ביפו וכן בתקיפה של בעל קיוסק באור יהודה.
הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להאריך עד תום ההליכים את מעצרם של עשרה מהנאשמים. על פי הבקשה, בידי התביעה עדויות, האזנות סתר וראיות פורנזיות, שמצביעות על אשמתם ועל כך ש"לא יכולה להיות מחלוקת אמת בדבר המסוכנות הגלומה לציבור מפעולותיהם האלימות של המשיבים".