הקטל בכבישים: משטרת ישראל דיווחה הלילה (שלישי) כי שלושה גברים נהרגו בתאונת דרכים קשה על כביש 31, סמוך לצומת חורה. כוחות הביטחון וההצלה הגיעו למקום וחובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותו של גבר אחד וביצעו פעולות החייאה בשני פצועים נוספים במצב אנוש שלאחר מכן נקבע מותם. שלושה בני אדם נוספים נפצעו בתאונה ופונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים "סורוקה" בבאר שבע, שניים במצב קשה ואחד במצב בינוני. בשל התאונה הכביש נחסם לתנועה לשני הכיוונים ובהמשך נפתח.



הותר לפרסום כי כל ההרוגים בתאונה הם בני משפחת אבו אל-קיעאן מהיישוב חורה. חובש בכיר במד"א, ישראל כץ שהגיע ראשון למקום התאונה סיפר: "המקום היה חשוך מאוד, ראינו שני רכבים מעוכים ובתוכם לכודים. על הכביש שכבו פצועים נוספים, המחזה היה קשה מאוד, ביצענו סריקה מהירה והתחלנו בטיפול בפצועים, שלושה מהם היו מחוסרי הכרה ללא נשימה וללא דופק וסבלו מפגיעה רב מערכתית". החובש הבכיר הוסיף כי "לאחר ניסיונות החייאה נאלצנו לקבוע את מותם בשטח. שלושה פצועים נוספים שהיו בהכרה וסבלו מפגיעה רב מערכתית טופלו תוך פינוי לבית החולים כששניים מוגדרים במצב קשה ואחד בינוני".



מוקדם יותר הערב, גבר כבן 40 שנהג ברכב בבאר-שבע נהרג, ככל הנראה לאחר שאיבד את הכרתו. לפי מד"א, נראה כי האדם לקה בלבו, איבד את הכרתו ונגרמה תאונת דרכים. חובשים הגיעו למקום, העניקו לו טיפול רפואי ולאחר ניסיונות החייאה קבעו את מותו.



התאונה הקטלנית אירעה יומיים לאחר שגבר בן 35 נהרג בתאונת דרכים בין משאית לרכב פרטי בכביש 89 סמוך לצומת נווה זיו. כוחות ההצלה הוזעקו למקום, אך הפרמדיקים של מד"א כאמור, קבעו את מותו של הגבר, תושב מעלות ופינו לבית החולים בנהריה "המרכז הרפואי לגליל", פצוע באורח קל. פרמדיק מד"א פאיז סמניה, שהגיע למקום סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה בין רכב פרטי ומשאית. נהג הרכב הפרטי, גבר כבן 35 שהיה מחוסר הכרה וסבל מפגיעה רב מערכתית חולץ מרכבו על ידי עוברי אורח שביצעו בו פעולות החייאה בסיסיות. ניסינו להעניק לו טיפול רפואי אך הפציעות שלו היו קשות מאוד ונאלצנו לקבוע את מותו". עוד הוא הוסיף כי "נהג המשאית שנפצע באורח קל פונה לבית החולים בנהריה".