שתי נשים נוספות טוענות כי השחקן משה איבגי הטריד אותן מינית, כך דווח הבוקר (ראשון) ברשת ב'. השתיים אומרות שההטרדה אירעה כשעבדה על הסט של סרט בכיכובו של השחקן לפני מלמעלה מעשור. אחת מהנשים, יעל (שם בדוי), החלה אז את דרכה בעולם הקולנוע והטלוויזיה והיתה בתפקיד זוטר על הסט. בראיון לקרן נויבך ברשת ב' היא סיפרה על מה קרה לה עם איבגי. 



"זה היה הסט הראשון שבו עבדתי", סיפרה יעל. "אחרי יומיים התבקשתי להביא לאיבגי קפה לחדר שלו. זה התחיל בכמה אמירות גסות ודיבורים שלפעמים נשים חוטפות מגברים, המשיך בהתקדמות תוקפנית לכיווני והוא דחק אותי לקיר. למזלי במקום דלת היתה שמיכה, כשהגעתי לקיר והוא התחיל לשלוח ידיים הצלחתי לברוח משם". 



לדבריה, היא המשיכה לעובד עוד כשעה עד שנפל לה האסימון שמה שחוותה היה לא תקין. "ראיתי שהוא המשיך בהתנהגות לא ראויה כלפי נשים אחרות והבנתי שזה לא בסדר", אמרה. "ראיתי אותו נוגע בנשים נוספות ללא שום עכבות בנוכחותי ובנוכחות אישה נוספת. כשהבנתי שזה ככה, החלטתי שאני לא רוצה לעבוד בתנאים כאלה, שהוא יכול לשלוח ידיים מתי שמתחשק לו".



יעל המשיכה: "הלכתי לבכירים על הסט ואמרתי שאני רוצה להתלונן במשטרה. הם אמרו שהוא יתנצל והעבירו אותי תפקיד כך שלא הייתי איתו במגע. אחרי זה הוא בא אלי והוציא סוג של התנצלות. שאלתי אותו אם הוא לא מתבייש שאני בגיל של הבת שלו ולא נראה היה שיש לו בעיה עם זה".



לדבריה, "עד סוף הצילומים לא ראיתי אותו חוזר על המעשים. אחרי שהסתיים הסרט והקריירה שלי התקדמה לתפקידים בכירים בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה מעולם לא הסכמתי לעבוד בהפקה שבה הוא משתתף או שהוא יעבוד בהפקה שאני מנהלת. כל מי שמכיר אותי ידע שזה יכול להביא להתפטרות שלי".



יעל מתחה ביקורת על המפיקים בארץ שלא מוכנים להתמודד עם התנהגות כזו של הכוכבים בסרטיהם: "עוד לא קם המפיק שיפסיק את הפקת הסרט היקר שלו ויגיד לאיבגי שכך לא מתנהגים בבקשה לך הביתה. המסר הוא בדרך כלל שכדאי לך לשתוק כי אחרת יהיה לך שם של טראבל מייקרית ולא ייקחו אותך לעבודה".



בתשובה לשאלה האם היתה בקשר עם המשטרה מאז שפרצה הפרשה, ענתה יעל שכן אבל על המקרה שלה חלה התיישנות. "אם זה יגיע לחקירה פלילית, אני מקווה שאהיה מספיק חזקה כדי לבוא להעיד על דפוס הפעולה של איבגי", הוסיפה.



פרקליטו של משה איבגי, עו"ד ציון אמיר, אמר בתגובה: "את עמדתו ימסור משה איבגי כשיתבקש, אם יתבקש רק מול גורם מוסמך".



לפני שבועיים התייחס איבגי להאשמות נגדו. בהצהרה שנשא לתקשורת לאחר הופעתו בהצגה "שלא תתעורר הילדה" בבית ציוני אמריקה בתל אביב, אמר איבגי: "בימים האחרונים הפכו לי את החיים ושיבשו אותם מקצה לקצה. ימים לא קלים עוברים עליי ועל משפחתי, יש לי כבוד לכל אדם, לכל איש ולכל אישה. מעולם לא ניסיתי במכוון לפגוע במישהו ובמידה ויש צורך, אדבר מול הגורמים המוסמכים כדי שיהיה הליך נקי".