בלהב 433 במשטרה טרם פתחו בחקירה בפרשה הקשורה לשחקן משה איבגי חרף התלונה הרשמית שהוגשה נגדו על ידי שחקנית מתיאטרון חיפה בגין חשד להטרדות מיניות מצידו, אולם לאחרונה כך נודע, העבירה אישה אחרת שאינה קשורה למתלוננת, מסרונים ששלח אליה כביכול איבגי, אחרי שחשפה עצמה בכלי התקשורת כמי שהוטרדה על ידו ובהם הוא מתנצל בפניה ומבקש סליחה על מעשיו לכאורה.



כזכור, מאז אותה תלונה נחשפו בכלי התקשורת השונים 15 נשים שונות שהצטרפו לטענותיה של המתלוננות וציינו כי הן עצמן נפלו לכאורה קורבן למעשים מגונים והטרדות מיניות שביצע בהן השחקן כטענתן. אולם, למעט אותה מתלוננת לא ניגשו נשים נוספות להגיש תלונה במשטרה ולכן צוות החוקרים ממשיך עדיין בבדיקת הפרטים ולא ממהר לפתוח בחקירה פלילית. נדגיש כי עד כה בשל העובדה שחקירה רשמית טרם נפתחה, לא נחקר איבגי באזהרה במשטרה.


עוד נציין כי החוקרים ממשיכים באיסוף מידע ופרטים על הקורבנות לכאורה וכן בוחנים את משמעות המעשים שלכאורה נחשד בביצועם השחקן וזאת בטרם יצאו לחקירה פלילית.



כידוע, איבגי עצמו שהבין את גל התלונות החליט לצאת לחופשה עד להודעה חדשה וזאת אחרי שמקורביו טענו כי עשו לו משפט שדה. בהודעה קצרה לתקשורת מסר איבגי על החלטתו. בפני מקורביו ציין כי אם מעשיו הובנו שלא כהלכה ומישהי מהנשים ששיחקו לצידו נפגעו הוא מתנצל.



במשטרה חלוקים לגבי משמעות ההודעות ששלח איבגי. ישנם הטוענים כי בהודעות האמורות יש משום הודאה בביצוע המעשים ואחרים סבורים כי מדובר בהודעה לקונית שבה מבקש השחקן סליחה ממי שנפגעה ממנו. "זה לא אישור שאכן בוצעו העבירות מבחינתו אלא בקשת סליחה מאלו שחשו נפגעות והמרחק כאן הוא עצום ומשמעותי ולכן צריך להיזהר בדברים בינתיים", אמרו גורמים במשטרה.