הקטל בכבישי ישראל נמשך, ולא נעצר. הבוקר (ראשון) קיפח את חייו אדם בן 35, אשר נדרס על ידי מכונית ברחוב גולומב בירושלים. הפצוע הגיע תוך כדי פעולות החייאה של מד׳א וללא סימני חיים אל בית החולים הדסה עין כרם, תוך כדי פעולות החייאה, שנמשכו בבית החולים, אך לצוות לא נותר אלא לקבוע את מותו.



הנתונים מצביעים על כך שמתחילת השנה האזרחית עברו כ-122 ימים, בהם נהרגו, על פי נתוני עמותת אור ירוק, אשר נלחמת בתאונות הדרכים, 105 בני אדם, כשבין ההרוגים קיפחו את חייהם גם שני נערים, בני 17 ו-15.

 
מנכ"ל עמותת אור ירוק, שמואל אבואב ממשיך לטעון כי מדובר בעיקר במחדל של הרשויות, אשר לא עושים מספיק ומצמצמים את התקציבים: "עוד חג חלף ולצערי כמעט בכל יום נהרג אדם בתאונות דרכים בממוצע. גם השנה נהרגו אנשים בכבישים האדומים והמסוכנים ועוד עשרות שנפצעו, גם בחג הזה לא ראינו מספיק ניידות ומספיק שוטרים שהיו מונעים מעברייני תנועה לסכן את החיים של כולנו. המשרד לבטיחות בדרכים והמשרד לביטחון הפנים חייבים לשלב כוחות ולהאיץ את רכישת הניידות לאגף התנועה ובמקביל לטפל באותם קטעי כביש אדום וצמתים מסוכנים שגובים את חייהם של עשרות ישראלים בכל שנה."

כזכור, במהלך החג ארעה תאונה קשה בכביש 25 סמוך לכניסה למושב נבטים, בה נהרגו גבר כבן 40 ונער כבן 15 הלכודים ברכב ומעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים סורוקה ילדה כבת 7 במצב קשה עם פגיעות חזה ובטן בהכרה מלאה וגבר כבן 30 במצב בינוני בהכרה, במצב יציב, עם פגיעת חזה.