אירוע כזה לא זוכרים גם זקני המשפטנים והשופטים המנוסים ביותר. אזרח חיפאי פנה לבית משפט השלום בעיר בבקשה לקבל צו הרחקה. עד כאן הכל רגיל, אלא שהאיש ביקש בצו להרחיק את לא פחות ולא יותר מאשר אלוהים. המוזר בסיפור הוא שבקשתו עברה את כל החסמים והמסננות של מזכירות בית המשפט ואף זכתה לסוג של עידוד מהמשטרה עד לדיון ממשי בבית המשפט בלשכתו של השופט אחסן כנעאן מחיפה.
 
נאמר רק שהמבקש הוא אזרח רגיל וכנראה נורמטיבי. בהחלטה נכתב כי המשיב, כלומר האיש ממנו נדרש להתרחק מהמבקש הוא אלוהים והוא לא הופיע לדיון. הבקשה ההזויה הזו הגיעה אתמול כאמור לדיון בבית המשפט השלום בחיפה. על פי התלונה, האיש ביקש להוציא צו הרחקה נגד אלוהים, בטענה כי  אלוהים "התנהג אליו בצורה לא יפה". 
 
בפרוטוקול צוין כי המבקש הוזהר לומר את כל האמת וזו גירסתו כפי שהובאה בפני השופט אתמול. "זה כבר שלוש שנים שאני מתלונן נגד אלוהים במשטרת ישראל ובאו אלי איזה 10 פעמים ניידות בשלוש השנים האלה והוא (אלוהים) התחיל להתנהג אלי בצורה חמורה ולא יפה... משטרת ישראל ביקשה ממני שאוציא צו הרחקה". 


עוד צוין בפרוטוקול כי המבקש הופיע לדיון, אבל המשיב, כלומר אלוהים נעדר ממנו. או כלשון הפרוטוקול: "המשיב: אין הופעה". עוד התברר כי מאז הדיון המגוחך שספק אם היה צריך להגיע לשולחנו של שופט בישראל, הרשת גועשת ולא מעט אנשים סברו כי מדובר בסיפור מפוברק, אבל לא כך הדבר. הדיון נערך והתקבל לכך גם אישור מבית המשפט.
 
בהחלטה כתב השופט כנעאן  כי "מדובר בבקשה הזויה וברור כי המבקש לא זקוק לעזרת בית המשפט אלא לעזרה של גורמים אחרים", ולכן דחה כמובן את הבקשה.