על פי חשדות שנחשפו הבוקר, פרסמו בכירים במשטרה מיוזמתם מידע פוגעני נגד גל הירש, יום לאחר ההכרזה על מועמדותו לתפקיד המפקח הכללי של המשטרה. חבר הכנסת והאלוף במילואים אייל בן ראובן מ"המחנה הציוני", חברו של הירש, התייחס לפרסום בשיחה עם גבי גזית ב"רדיו ללא הפסקה 103FM": "שוחחתי עם גל, ואני לא מופתע. קיבלתי את הנתונים עוד הרבה קודם, אבל אני לא בקיא בפרטים.





אם זה נכון, אז יש פה אירוע חמור ביותר סביב גל הירש. כל חטאו הוא בכך שהתקשר אליו ארדן, ושאל אם הוא מוכן להיות מפכ"ל והוא אמר לו 'כן'. מאותו רגע, יום לאחר שארדן התקשר לגל והתפרסם בתקשורת שהוא הולך להיות מועמד למפכ"ל, התחילו להתרחש דברים איומים ונוראים, כל מיני חקירות על דברים שהסתיימו בעבר וחיקורי דין בחו"ל, שעכשיו כבר מתברר שבבריטניה פסלו אותם מכל וכל. זו ריצה לקהל שלא מבין שום דבר. גל לא הואשם שם בכלל, הוא הוזמן להעיד. אבל בישראל הוא היה הנאשם העיקרי".



"אני מתכוון לדרוש בדיקה מאוד רצינית בנושא", אמר ח"כ בן ראובן. "כשאתה מחבר את עלילות המשטרה בשנים האחרונות עם הכוח שעומד לרשותם, זה מפחיד, זה מדאיג, זה איום ונורא. אם זה נכון, לרוני אלשיך, מפכ"ל שאני מעריך, יש הזדמנות לעשות משהו שאני מדמה אותו לאירועי קו 300 והשב"כ. ולא חשוב כרגע חנינה או לא חנינה, אלא מה שקרה בשב"כ בעקבות אותו אירוע. הם העלילו על אנשים דברים, ושם זה עשה מהפכה. רוב האנשים לא יודעים איזו מהפכה והשב"כ היום נראה אחרת".
 
על המשא ומתן להרחבת הקואליציה אמר ח"כ בן ראובן: "אני לא רוצה להיות שר בממשלת ביבי, כי אני לא רוצה להיות גלגל רזרבי, שלא יכול לעזור לרכב מקולקל מאוד, מקולקל כולו, שאנחנו כרגע נוסעים בו כולנו. אם הייתי יודע שאני נכנס לתקן את הרכב, ויש לי כלי עבודה אמיתיים, אז הייתי שוקל את זה בצורה אחרת. כרגע אני מתנגד נחרצות (לכניסה לממשלה). הטיעון של הרצוג הוא שיש מה לעשות, ואפשר לעשות וצריך לעשות. אמרתי לו שהוא עושה טעות. אני חבר ב'התנועה' עם ציפי לבני, ולנו יש החלטה שלנו, שהתקבלה באמת בשיקול דעת ובדיון ארוך, שאנחנו מתנגדים לצעד הזה".
 
"זה לא רק בנט, אלא גם השרים שמסביבו, למעט בוגי יעלון", הוסיף בן ראובן. "תראה מה שחווה כיום אדם שפוי, שכל מה שהוא מדבר עליו זה מוסר ולחימה ועל כל מה שאנחנו כל כך רוצים כחברה מוסרית, יהודית ודמוקרטית. תראה מה שהוא חוטף שם, אז אני צריך להצטרף לדבר הזה?". על האופציה שליברמן יתמנה לשר ביטחון הוסיף: "לא רוצה בכלל לחשוב על זה".

עריכת תוכן: אסף נבו, 103FM