לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש היום (חמישי) כתב אישום נגד רב ומשגיח בישיבה בירושלים בגין עבירות אינוס רבות במשך שנים בבנות משפחתו מאז שהיו ילדות. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות פרקליטות מחוז ירושלים, "במשך שנים ארוכות, החל מהיות א' בת 6 ועד לבגרותה בשנות העשרים לחייה, ביצע הנאשם בא' באופן מתמשך וסדרתי, מאות עבירות מין של אינוס, מעשה סדום ומעשים מגונים. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להאריך את מעצרו עד תום ההליכים. 

"הנאשם ניצל את גילה הרך של א' וכן את מעמדו המשפחתי והתורני הנחשב והמכובד בקהילה ובעיני משפחתה של א'. הנאשם ניצל את עובדת היותו תומך כלכלי במשפחתה תוך העצמת תחושת התלות והחובה של א' כלפיו. ככל שהלכה ובגרה א', הוסיף הנאשם והשתמש כלפי א', בנוסף לכל אלה, בשורה של מצגי מרמה, כזבים ומניפולציות".
לגבי קרובת משפחה נוספת, נטען בכתב האישום כי "במשך שבע שנים, החל מסוף שנת 2008, כשנה לאחר נישואיה של ב', ועד לחודש פברואר 2016, ביצע הנאשם בב' באופן מתמשך וסדרתי, מאות עבירות מין של אינוס, מעשה סדום ומעשים מגונים. הנאשם ניצל את מעמדו המשפחתי והתורני הנחשב והמכובד בעיני ב' ומשפחתה. הנאשם ביצע את מעשיו על אף התנגדותה של ב', תוך שהתגבר על התנגדותה הן באמצעות שימוש בכח והן בהפעלות מניפולציות וכזבים, לרבות הצגת מצגי מרמה רבים, הכל למען גירויו וסיפוקו המיני.  


"הנאשם הציג מצג מרמה עיקרי לפיו המעשים המיניים מהווים "טיפול" בבעיה נפשית של כפייתיות ממנה סובלת ב', וזאת כדי לגרום לב' לשתף עימו פעולה.  בנוסף לכך השתמש הנאשם בכזבים והציג בפני ב' אסמכתאות הלכתיות לכאורה לפיהם המעשים המיניים לא רק שאינם אסורים אלא אף מהווים קיום מצווה".
לגבי ג', אחותן של א' ו-ב', נטען כי "הנאשם ניצל את תמימותה של ג' בענייני מין, וכן את מעמדו המשפחתי והתורני הנחשב והמכובד בקהילה ובעיני משפחתה של ג' וכן את עובדת היותו תומך כלכלי בג' ובמשפחתה, כל זאת כדי לשכנעה להאמין במצג כוזב שהציג לפיו הוא מכין ומייעץ לה בענייני חתנים, לקראת שידוך ונישואין, כאשר בפועל עשה את הדברים לשם גירויו וסיפוקו המיני".