אבי המשפחה הקטנה שנמחקה בטביעה בבת ים ביום שלישי הגיע בבהילות לישראל מרוסיה. הוא היה בנסיעת עסקים ובית החולים עשה מאמצים גדולים לאתרו. כשהגיע האב לישראל היום (חמישי) אחר הצהריים כבר לא היתה בתו בת ה-12 בחיים. הילדה נפטרה הבוקר בבית חולים וולפסון לאחר שטבעה באירוע שגרם גם למותה בטביעה של אמה, שהיתה בשנות ה-30 לחייה.
 
כזכור, הנערה הגיעה בשעות אחר הצהריים ביום שלישי לבית החולים במצב של קריסת מערכות. מקור המצוי בפרשה מסר לבית החולים כי קרובת משפחה ישראלית של האם ובתה אמרה להם שלא להיכנס לים והשתיים התעקשו. הילדה הגיעה לטיפול נמרץ במצב קריטי עם סכנה ממשית לחייה.
 
בבית החולים עשו כל מאמץ להצילה אבל לא היה ניתן לסייע לה במצבה. הרופאים התמודדו עם דימומים קשים מאוד של הילדה והעידו שמדובר בילדה שהגיעה לטיפול נמרץ במצב קשה במיוחד וחריג בחומרתו. לאחר שנפרד מבתו בבית החולים הלך האב להתאבל אצל המשפחה המארחת שאירחה בישראל את רעייתו ובתו שנפטרו. 
 

ד"ר ציון בן חורי, מנהל טיפול נמרץ של בית חולים וולפסון, אמר ל"מעריב אונליין": "העבודה שלנו בטיפול נמרץ לעתים קשה מאוד כמו המקרה הזה, אם כי כמובן יש מקרים שיש שכר בצדם - של הצלת חיי אדם. חשוב לזכור שהים מסוכן מאוד. אפשר לאהוב אותו, אבל גם לכבד אותו, בעיקר כשאתה מגיע למקום שאינך מכיר ולהישמע להוראות של המקומיים".
 
הילדה שאושפזה בבית חולים לניאדו לאחר טביעה שוחררה אמש לאחר שטופלה בבית חולים לניאדו וקיבלה תמיכה נפשית על ידי עובדים סוציאלים בבית החולים. הילדה עברה לחסותם של חברים שהגיעו איתה לישראל.

מוקדם יותר הערב ארבע נערות טבעו היום בחוף אכדיה שבהרצליה, ובהן בת 20 במצב אנוש, פצועה נוספת במצב בינוני כבת 16 ושתי פצועות כבנות 12-14 במצב קל. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום העניקו טיפול רפואי לארבעתן ומבצעים פעולות החייאה בנערה שנפצעה באורח אנוש. הן פונו לבית החולים איכילוב. הנערות מתגוררות באזור חברון, נכנסו לשחות בים והחלו לטבוע. אזרחים שהיו במקום מיהרו לעזרתן והוציאו אותן מהמים.