כתב אישום הוגש היום (שלישי) בבית המשפט המחוזי בבאר שבע נגד אבנר אלפרן (42) תושב באר שבע, שוטר באגף התנועה של המשטרה, המייחס לו עבירה של לקיחת שוחד מיני מצעירה תושבת העיר. השוטר תפס את הצעירה כשהיא נוהגת תחת שכרות והסכים לבטל לה דוח תמורת מין אוראלי. בכתב האישום בו הודה השוטר, נטען כי במרץ 2015, סמוך לשעה חצות, עצר השוטר את הצעירה ברחוב מונטיפיורי בבאר שבע, לצורך בדיקת ינשוף, כשלצדו מתנדב המשמר האזרחי. אלפרן ביצע את בדיקה באמצעות מכשיר נשיפון לצעירה ולאור תוצאות שהעלו כי בדמה כמות אלכוהול העולה על המותר, הודיע לה כי הוא נאלץ לעכב אותה. הוא הוביל אותה לתחנת המשטרה לצורך השלמת הבדיקה, באמצעות מכשיר הינשוף.



הצעירה הוסעה על ידי המתנדב ברכבה לתחנת המשטרה, משם, אחרי הבדיקה הנוספת עלה כי בדמה כמות אלוהול הגבוהה מהמותר. לאחר מכן אמר שוטר התנועה לצעירה כי ניתן לקחת לה את הרכב ואת רישיון הנהיגה שלה, לאור התוצאות שנחשפו. הצעירה שאלה באותו מעמד את השוטר, מה היא יכולה לעשות כדי שיבטל לה את הדוח. בתגובה, השיב אלפרן כי אחרי שיסיים טיפול בבחור נוסף, שעוכב בנסיבות דומות, הוא ידבר איתה על כך וכי הסיכוי לביטול הוא "חמישים-חמישים".



סמוך לשעה ארבע וחצי לפנות בוקר, ביקש אלפרן מהצעירה שתיסע איתו להחזיר את המתנדב הביתה והיא הצטרפה אליהם בנסיעה בניידת. בכתב האישום מציינת התובעת, עורכת הדין הילה אדלמן, כי לאחר שירד המתנדב מהניידת, עברה הצעירה לשבת במושב ליד אלפרן, שם חזרה ושאלה אותו מה היא יכולה לעשות כדי שיבטל לה את הדוח. השוטר השיב לה בשאלה מה היא מוכנה לעשות והוסיף: "תעשי מה שגברים אוהבים". כשביקשה הצעירה הסבר לדבריו, השיב לה אלפרן שתבצע בו מין אוראלי. המתלוננת שאלה האם יבטל לה את הדוח לאחר שתענה לדרישתו, והוא השיב לה בחיוב. במעשים הללו, טוענת התובעת, לקח הנאשם שוחד מיני מהמתלוננת בעת שמילא את תפקידו.