הקטל בכבישים: נקבע הלילה (שישי) מותו של רוכב אופניים בן 50 שנפגע מרכב סמוך לכניסה לקיבוץ גבעת השלושה בכביש 483. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ולאחר ניסיונות החייאה נאלצו לקבוע את מותו. הנהג הפוגע היה במקום ונפתחה חקירה.



חובש בכיר במד"א שאולי ויאטריק, שהגיע לזירת התאונה סיפר: "כשהגענו ראינו שמדובר בתאונה קשה, מתחת לרכב פרטי נלכד גבר כבן 35, הוא היה מחוסר הכרה וסבל מפגיעה רב מערכתית". עוד אמר החובש: "במרחק של כ-150 היו אופניים על הכביש. לאחר חילוצו, ניסינו להעניק טיפול רפואי אבל לצערנו לא היו סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".



רוכב האופניים נהרג. צילום: דוברות מד"א
רוכב האופניים נהרג. צילום: דוברות מד"א



תאונה קשה נוספת אירעה אתמול בכביש 1, כאשר רכב פרטי פגע בגמל בעת שהיה בדרך לקיבוץ אלמוג. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירת התאונה העניקו לשלושה פצועים טיפול רפואי ופינו אותם לבית החולים "הדסה עין כרם". בין הפצועים: גבר כבן 35 עם חבלת ראש במצב קשה, בנו בן החמש במצב קל וגבר נוסף במצב קל גם כן.



זירת התאונה. צילום: דוברות מד"א
זירת התאונה. צילום: דוברות מד"א



בנוסף, לפני כחודש, בן 16 שרכב על אופניים חשמליים, נהרג מפגיעת מכונית בכניסה לבאר שבע. נער נוסף בן גילו נפצע באירוע באורח בינוני ואושפז בבית החולים "סורוקה". חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירת התאונה מצאו את שני הנערים פצועים, כאשר אחד מהם סובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. הם פינו אותם לבית החולים, שם מת מפצעיו אחד מהם.